Kasteel de Haar
Re: Kasteel de Haar
Mooi sfeervol, maar tikkie scheef ?
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Scheef???
Echt nie.
Gave plaat weer Guy.
Heerlijk winters karakter ook.
Groeten, Gino
Echt nie.
Gave plaat weer Guy.
Heerlijk winters karakter ook.
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Schoonderbeek
- Forumlid
Mooie foto hoor.
Valt mee dat hij niet in de steigers stond, ze zijn al heel lang bezig met renoveren. Of staat de achterkant in de steigers ?
Net wat Ricks zegt, is dit een HDR ? Het komt hier heel goed tot zijn recht.
Valt mee dat hij niet in de steigers stond, ze zijn al heel lang bezig met renoveren. Of staat de achterkant in de steigers ?
Net wat Ricks zegt, is dit een HDR ? Het komt hier heel goed tot zijn recht.
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
@ Rick, ja heb een single hdr gemaakt en daarna zo goed als geen bewerking meer eraan gegeven.
@ Mas, scheef nee dat dacht ik niet haha
@ Gino, Thanks,
@ Schoonderbeek, nee er staan geen steigers meer omheen wel zie je helaas nog wel een groene bouwkeet staan op de foto omdat ze nog druk bezig zijn met de renovatie.
@ Mas, scheef nee dat dacht ik niet haha
@ Gino, Thanks,
@ Schoonderbeek, nee er staan geen steigers meer omheen wel zie je helaas nog wel een groene bouwkeet staan op de foto omdat ze nog druk bezig zijn met de renovatie.
Hele mooi plaat Guy, warm en sfeervol en mooi bewerkt, groet, peter
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Misschien ligt het aan mijn monitor (zei hij voorzichtig) . . .
maar ik vind het kasteel nogal flets in vergelijk tot de redelijk nadrukkelijk aanwezige rode haag.
Komt natuurlijk door de ietwat mistige omstandigheid, maar toch lokaal wat meer contrast toevoegen?
maar ik vind het kasteel nogal flets in vergelijk tot de redelijk nadrukkelijk aanwezige rode haag.
Komt natuurlijk door de ietwat mistige omstandigheid, maar toch lokaal wat meer contrast toevoegen?
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
het was inderdaad aan de mistige kant niet super maar denk net genoeg om dit effect te geven.Sharkey schreef:Misschien ligt het aan mijn monitor (zei hij voorzichtig) . . .
en meer contrast? ik zal het eens proberen..
thanks
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hey Guy!Guy schreef:het was inderdaad aan de mistige kant niet super maar denk net genoeg om dit effect te geven.Sharkey schreef:Misschien ligt het aan mijn monitor (zei hij voorzichtig) . . .
thanks
Woon jij ook in Gorinchem???

Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
haha ja half me vriendin woont in culemborg dus daar vertoef ik meestal maar inprincipe wel ja;)Sharkey schreef:Hey Guy!Guy schreef:het was inderdaad aan de mistige kant niet super maar denk net genoeg om dit effect te geven.Sharkey schreef:Misschien ligt het aan mijn monitor (zei hij voorzichtig) . . .
thanks
Woon jij ook in Gorinchem???![]()
jij ook zie ik haha