Mocht er interesse zijn, wel even de knip trekken. Voor een 'nu kopen prijs' van $ 33.3740,00 is hij de uwe.

hier klikken
(sorry voor mijn enthousiasme voor oude nikkors, het blijft boeiend om zulk glas te zien staan voor astronomische prijzen

Met een brandpuntsafstand van 6 mm is de scherpte geen probleem. Wel een probleem is iedere ongerechtigheid op de enorme frontlens niet storend in beeld te krijgen.gdepater schreef:Het is gelukkig ook nog mogelijk de afstand op dat ding in te stellen. Je moet er toch niet aan denken dat je z’n ding gekocht hebt en je krijgt hem niet scherp gesteld. :(
Dit is te kort door de bocht. ALs ik mezelf citeer was de nieuwprijs in 2003 nog ruim 18.000 euro. En de Nikon Corporation heeft vorig jaar de verkoop van vrijwel alle manuele objectieven gestaakt. Dan worden zaken die niet meer gewoon in de winkel te koop zijn veel duurder.Brenzef schreef:Is gewoon een belachelijke prijs.
Hans het is al 1 april geweest hoor!Hans Braakhuis schreef:Dit is te kort door de bocht. ALs ik mezelf citeer was de nieuwprijs in 2003 nog ruim 18.000 euro. En de Nikon Corporation heeft vorig jaar de verkoop van vrijwel alle manuele objectieven gestaakt. Dan worden zaken die niet meer gewoon in de winkel te koop zijn veel duurder.Brenzef schreef:Is gewoon een belachelijke prijs.
Ik verneem echter geruchten dat er een AF ED DX G VR versie van de 6mm aan komt.