voor rond de 900 euro,.wie weet hoe of wat dit voor bedrijf is,...????

dank Pancarans en Lampjeflitslicht schreef:Foto Professional is een oude en gerennomeerde zaak.
George, kun jij je nog herinneren dat die zaak vroeger "de econoom" heette? Heb daar toen ook al wat spullen gekocht omdat ze bijna uitsluitend 2e hands spul hadden. Soms hele mooi dingen. gr. petergeorge013 schreef:Is een van de oudste zaken op de Nieuwendijk. Alleen al de aanwezigheid van zo'n serieuse fotozaak tussen al die kleding-, schoenen- en snelle-hapwinkels is al een ervaring op zich. Gemakkelijk te lopen vanaf CS.
George
Een D300 of D90 is qua beeld echt heel erg verbeterd tov de D200/D80.beijnr schreef:D200 was wel "nieuw", waarschijnlijk oude voorraad en gewoon met een jaar garantie.
Ik denk er aan om deze te kopen en mijn D3000 in te ruilen, volgens mij zit er de zelfde sensor in.
Of betaal ik dan nog teveel?
Groet, Rick
Adriaan, je kunt volkomen gelijk hebben. Even geprobeerd terug te halen maar denk dat ik bij de econoom voor het laatst iets eind jaren 70 heb gekocht. Daarna ook nog maar heel weinig in Adam geweest. Maar als ik er langs loop (professional) ga ik wel altijd even binnen kijken. gr. peterAdriaan schreef:Peter, volgens mij was "de econoom" ernaast gevestigd. (een winkel of drie verder).
Die hadden ook veel spullen maar niet zo mooi als Foto Professional.