Wel een gemis trouwens; een SB-700 kost toch gewoon flink meer!
De 700 is op de markt gebracht als opvolger van de 600, dus opraken van de eerste ligt dan voor de hand. Zoveel goedkoper was de 600 ook niet, ik dacht dat hjet verschil tientjeswerk was.Patrick schreef:Ik raad meestal mensen aan een SB-600 als eerste flitser te kopen; veel flitser voor een prima prijs. Maar die lijkt helemaal niet meer leverbaar te zijn. Heb ik wat gemist?![]()
Wel een gemis trouwens; een SB-700 kost toch gewoon flink meer!
Nikon probeert een after sales service aan te houden van 10 jaar.TriGGeR schreef:Heb de mijne naar Beverwijk moeten sturen trouwens wegens een klein mankement. Hoop wel dat ze'm kunnen fixen.
Dat verbaast me niet. Ze zijn daar niet zo heel goedkoop over het algemeen.toepus schreef:Ik heb deze flitser nog te koop gezien (Maart 2011) in die winkel met de "ikbentochnietgek" slogun.
Daar heb je gelijk in, is best wel duur. (ca. 275 euro)Dat verbaast me niet. Ze zijn daar niet zo heel goedkoop over het algemeen.
Daar koop ik liever (bijna?) een SB-700 voor!!!toepus schreef:Daar heb je gelijk in, is best wel duur. (ca. 275 euro)Dat verbaast me niet. Ze zijn daar niet zo heel goedkoop over het algemeen.