Lss Vegas

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
SuzieQ

Lss Vegas

Bericht door SuzieQ » zo mar 20 2011 7:44 pm

Na een weekje vakantie in Las Vegas ben ik weer terug op Nederlandse bodem (vanmorgen geland) wil ik toch wel een aantal mooie foto's met jullie delen.

Misschien zijn het er een beetje veel, mijn exuses hier voor. Maar kon echt neit kiezen

1
Afbeelding
De strip vanuit het vliegtuig gefotografeerd

2
Afbeelding
Ceasars Palace van de voorkant, heb deze zelf z/w gemaakt

3
Afbeelding
Ceasars Palace met het Colosseum

4
Afbeelding
Ceasars Palace met het Colosseum

5
Afbeelding
Ons uitzicht van de hotelkamer 9niet slecht he!)

6
Afbeelding

7
Afbeelding
de reflectie van het vliegtuig in een van de motoren

8
Afbeelding
De schaduw van het vliegtuig vlak voor het landen op de polderbaan

9
Afbeelding
Tatasteel vanuit het vliegtuig gefotografeerd

10
Afbeelding

11
Afbeelding
Las Vegas by night vanuit de Stratosphere tower

12
Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Lss Vegas

Bericht door JacTrum » zo mar 20 2011 9:43 pm

Leuke trip gehad Suzie :-) Die laatste drie hadden wel wat groter gemogen. Van de rest ontstijgen de meesten niet echt de vakantiekiek. Maar dat hoeft ook niet om met veel plezier terug te kunnen kijken.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

SuzieQ

Bericht door SuzieQ » zo mar 20 2011 11:41 pm

Ik heb ze zelf wel in HQ op mijn HD staan, maar hoe krijg ik ze dan groter hier op het forum? want ze staan ook waarschijnlijk dan in het groot op picasa...

george013

Bericht door george013 » ma mar 21 2011 8:06 am

Als je vanuit Picasa linkt zit er een sxxx-codein het adres. Deze bepaalt hoe groot de afmeting van de foto wordt.
Door deze te veranderen krijg je andere afmetingen. Je kunt niet elk willekeurig getal gebruiken maar s800 en s1000 zitten er ook bij. Als je de sxx-code helemaal weghaalt, krijg je het origineel.
https://lh4.googleusercontent.com/_ZpSV_fOrxfA/TYY-3aCwZRI/AAAAAAAAAPk/hdhmELCnjH0/s512/DSC_0064%20(3).JPG
George

SuzieQ

Bericht door SuzieQ » ma mar 21 2011 12:46 pm

geloof dat ze nu wel wat groter zijn :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » ma mar 21 2011 9:48 pm

Ja, zo zien ze er een stuk beter uit. Volgende keer de camera ergens op laten rusten (railing of vensterbank) want 's avonds heb je al snel een te lange sluitertijd.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

SuzieQ

Bericht door SuzieQ » wo mar 23 2011 2:36 pm

Ja inderdaad.. Het feit was alleen dat ik mijn statief thuis had gelaten, mijn koffer was al aardig aan gewicht) en in de stratosphere toren is het glas schuin naar beneden zonder echt goed randje.. misschien volgend jaar toch minder gewicht in de koffer en dan een statief mee, of oefenen om een vaste hand te krijgen :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”