Hallo
Ik ben nieuw hier op dit forum en ben hier gekomen doordat ik er niet uit kom om te kiezen tussen 2 fotocamera's
Ik heb 8 jaar lang een Coolpix 4300 gehad en deze heeft het eind vorig jaar begeven en ben dus opzoek naar een nieuwe camera
1 ding staat vast, het moet weer een Nikon worden. Mijn vorige camera heeft het geweldig gedaan en ik was zeer tevreden hierover.
Ik wilde eerst een Spiegelreflex camera de D3100 od de D5000
Toch ben ik bang dat deze camera's te ingewikkeld zijn voor mij en heb daardoor mijn gedachte laten vallen op de p500 of de p7000
Kan mogelijk mij iemand helpen om een juiste keuze te maken
Mijn camera is bedoeld voor onze vakantie's maar ook om naar vele oldtimer ( auto's ) dagen te gaan
Ik hoor graag jullie reakties
Gr. Ron
Keuze Nikon P500 of P7000
Re: Keuze Nikon P500 of P7000
Ron schreef:Ik wilde eerst een Spiegelreflex camera de D3100 od de D5000

Vertel
Dit zijn juist de simpele camera's qua instappen. Ze doen het goed.
Maar als je dan wilt kijken tussen de P500 of P7000 zou ik gaan kijken naar de P7000
Re: Keuze Nikon P500 of P7000
Camera is in bestelling
Het is de D3100 geworden met lens 18-150 VR
Het was best lastig om te kiezen maar even informatie her en der ingewonnen en toen een keus kunnen maken
Kan haast niet wachten tot ik hem heb
Heb trouwens een klein cameraatje bijgekocht voor wat simpele foto's en onderwater
Gr. Ron
Het is de D3100 geworden met lens 18-150 VR
Het was best lastig om te kiezen maar even informatie her en der ingewonnen en toen een keus kunnen maken
Kan haast niet wachten tot ik hem heb
Heb trouwens een klein cameraatje bijgekocht voor wat simpele foto's en onderwater
Gr. Ron