Spinnaker Tower
Spinnaker Tower
Genomen tijdens ons bezoek aan de Historic Dockyard in Portsmouth.

gr. Ruud
D610/D90/, glas en de Macbook R.
Re: Spinnaker Tower
Er zit een punt door de tower heen, echt een mooie foto is het daardoor niet. Flink aanwezige lensflare ook.
Ik vind in dit geval jammer dat de boot de toren onderbreekt,
de foto oogt ook wat flets bij mij, volgens mij had je heel erg veel tegenlicht, waardoor nu de aanwezige kleuren terug gedrongen zijn,
wel gave toren trouwens!
de foto oogt ook wat flets bij mij, volgens mij had je heel erg veel tegenlicht, waardoor nu de aanwezige kleuren terug gedrongen zijn,
wel gave toren trouwens!
Toren is erg fotogeniek
Jammer dat de boot erdoorheen gaat. Maar soms is het niet anders.
Verder inderdaad flets en begin me nu te realiseren dat dit in presentaties staat dus daarmee sluit ik dit stukje tekst af

Jammer dat de boot erdoorheen gaat. Maar soms is het niet anders.
Verder inderdaad flets en begin me nu te realiseren dat dit in presentaties staat dus daarmee sluit ik dit stukje tekst af
- pinocchio
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik zie reactie's over de boot, maar heb het gevoel dat dat misschien bewust is gedaan (soort van pijl die uit het gebouw wordt geschoten).
Klopt mijn gevoel? (Ben eigenlijk wel benieuwd :mrgreen: ).
Klopt mijn gevoel? (Ben eigenlijk wel benieuwd :mrgreen: ).
Ik kan met Nikon... voor mijn "mooiste" foto's ga je naar http://www.fotopinocchio.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat ie iets wat flets is klopt wel, was zo ontzettend veel licht. Maar de originele op mij computer is wel beter. Eens kijken of ik dat kan verbeteren.
En vwb de boegspriet. Ik zou kunnen beamen dat het bewust is maar de waarheid is dat er op dat moment gewoon geen betere plek was om de toren "bootvrij" te nemen. Maar het komt wel goed overeen.
En vwb de boegspriet. Ik zou kunnen beamen dat het bewust is maar de waarheid is dat er op dat moment gewoon geen betere plek was om de toren "bootvrij" te nemen. Maar het komt wel goed overeen.
gr. Ruud