b:

c:

Ze zijn wel wat bewerkt; bedankt voor de tip (al weet ik eigenlijk niet hoe ik er zachtheid in kan krijgen...)Maud schreef:Wat slaapt hij (hoop ik) lekker..
Heb je wat bewerkt of is de grijze kleur zo uit je camera gekomen? Vind ze namelijk nogal donker, baby mag wel wat zachtheid gebruiken ipv het harde grijs
Gr.
Maud
O.k., helder. Bedankt!Maud schreef:Fotografeer je in RAW?
Dan krijg je de mogelijkheid om je temperatuur aan te passen..
Bij een baby hoort een lekker rozig frisse kijk en nu vind ik de Bryan zo grijs/koud
Bedankt voor je reactie TinaTina schreef:Voor mij nr. 3.
Bedankt voor je reactie Sharkey!Sharkey schreef:Mooi ventje hoor.
Maar inderdaad jammer van de grijze toon. Volgende keer bijvoorbeeld "picture control: portrait" instelling gebruiken !!
Bedankt voor je bericht Hans!Hans Kühn schreef:Vader en moeder eerst maar feliciteren en hopen dat het ventje zo zoet blijft als op deze foto's.
Hoewel wat meer kleur best had gemogen vindt ik dit net niet zwart wit ook wel wat hebben. Misschien alleen niet voor dit soort fotografie. Heb je al wat met je verzadiging gespeeld? In CNX 2 kun le met LCH ook hele mooie resultaten bereiken. Pas bij Proffesional Imaging een lezing gehad van Johan Kerver en ik ben erg gelukkig met deze tool.
Dat klinkt niet best HansHans Kühn schreef:Tja Brabantse nachten blijven lang en ..... er komt zo te zien veel moois uit voort.
Veel succes. met LCH. Ook met Gaussiaans vervagen kun je, mits met mate gebruikt, heel wat scherpe kantjes verzachten.
Daar Ik zonder werk zit wordt de kans dat ik een keer naar jouw schone Breda afreis alleen maar groter.