Dit zijn toch de leuke momenten als je door de bossen struint.
Foto komt zo uit de camera. Niets aan bewerkt.
Groeten,
George

Reebok by GeorgeMentink, on Flickr
Dekking zoeken is niet nodig.JacTrum schreef:Ehhhh (ducking for cover) ik zei toch dat het verder een prachtige plaat is?
Het 'broertje' dat George gefotografeerd heeft lijkt me een tikkie te blauw. (Ik moet toch iets te zeuren houden?
Dan halen we die toch weg. En als deze foto wegmoet, dan hoor ik het wel. Ik vind het een bijzonder fijne plaatJacTrum schreef:Jammer van dat takje, precies voor ' zijn gezicht'.
Helemaal mee eens Jac.JacTrum schreef:Helemaal af! Maar of ' ie kan blijven staan beslist George natuurlijk
Maar ik vind je toch nog steeds heel aardig JacJacTrum schreef:Ehhhh (ducking for cover) ik zei toch dat het verder een prachtige plaat is?
Het 'broertje' dat George gefotografeerd heeft lijkt me een tikkie te blauw. (Ik moet toch iets te zeuren houden?
Ook dat kan eruit gehaald worden. Heb tevens een iets andere crop toegepast. U roept maar indien de foto weg gehaald moet wordenJacTrum schreef:Het 'broertje' dat George gefotografeerd heeft lijkt me een tikkie te blauw. (Ik moet toch iets te zeuren houden?