5 Dagen Italië onveilig gemaakt met een paar urbex fotografen.....
Degene die interresse hebben, op mijn site staan er al een paar in Italië.
Hier een voorbeeld:

Als je een land kiest, krijg je een lijst met bezochte locaties. Zo kun je per locatie de foto's bekijken. Anders worden het er gelijk zo veel.......en weet je niet precies waar de volgende locatie begint of waar een bepaalde locatie staat. Ik neem aan als jij foto's opslaat ook niet alle foto's gemaakt in Nederland in 1 map stopt zonder het verschillende onderwerpen te geven.....Goodje schreef:Ontzettend mooie foto's en ook zeker op jou site, alleen vind jou site niet echt gebruiks vriendelijk je moet goed kijken waar moet je nu op klikken.![]()
Als je bij voorbeeld op Italy druk moet je nog een keer ergens op klikken waarom niet gelijk dan de foto's van Italy
Wat ik opmerk en is niet rottig bedoeld maar als ik op land druk daarna plaats is dat logies maar dan moet je weer op The Photos druken en het duurde ff voor dat ik in de gate had. Ik probeerde de foto en toe dacht ik in mijn onnozelheid is dat alles één klein fototje en kan ook nog niet groter en toen merkte ik pas ik moet de tekst hebben The photos.Werner schreef:Als je een land kiest, krijg je een lijst met bezochte locaties. Zo kun je per locatie de foto's bekijken. Anders worden het er gelijk zo veel.......en weet je niet precies waar de volgende locatie begint of waar een bepaalde locatie staat. Ik neem aan als jij foto's opslaat ook niet alle foto's gemaakt in Nederland in 1 map stopt zonder het verschillende onderwerpen te geven.....Goodje schreef:Ontzettend mooie foto's en ook zeker op jou site, alleen vind jou site niet echt gebruiks vriendelijk je moet goed kijken waar moet je nu op klikken.![]()
Als je bij voorbeeld op Italy druk moet je nog een keer ergens op klikken waarom niet gelijk dan de foto's van Italy
...toch?