Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9
Bij deze foto heb ik de bloesem gedurende de belichtingstijd (ca 1½ minuut) met een wit LED-lampje aangelicht. Ik heb het LED-lampje als een soort kwastje gebruikt om een deel van de foto met LED-licht te beschilderen. De bloesems zijn met wit licht aangelicht, de achtergrond is alleen met natriumlicht belicht en is dus oranje gebleven.The-Boss schreef:Wederom mooie foto's Frederix, nummer 9 vind ik er mooi.
Het blijft toch een beetje verloren hoekje op het forum. Maar intussen toch al weer meer reacties.strangeartefact schreef:Het is een geweldige serie, ik begrijp amper dat er maar 2 comments zijn nog.........
Maar goed, ik heb er weer met plezier naar gekeken.
Peter
Ik heb tijdens de belichtingstijd (ca 2½ minuut) de knoppen van de beuk met een wit LED-lampje extra aangelicht.Sharkey schreef:Bah, ze zijn weer te mooi!![]()
No.2 héél mooi, net of die oplichtende blaadjes lichtjes zijn.
No.8.. je moet er maar zien!! Petje af.
ALLEMAAL !!???Frederix schreef:Ik heb tijdens de belichtingstijd (ca 2½ minuut) de knoppen van de beuk met een wit LED-lampje extra aangelicht.
Wel nee, maar ik heb met het LED-lampje als een soort kwastje LED-licht over de knoppen geschilderd. De knoppen worden aangelicht, de verder weg gelegen takken krijgen véél minder licht. De knoppen springen er dan uit. Het was overigens een probeerseltje.Sharkey schreef:ALLEMAAL !!???Frederix schreef:Ik heb tijdens de belichtingstijd (ca 2½ minuut) de knoppen van de beuk met een wit LED-lampje extra aangelicht.![]()
![]()
Nou, je mag van mij nog wel meer "probeerseltjes" plaatsenFrederix schreef:[... Het was overigens een probeerseltje.
Leuk om te horen Sharkey, werkt voor mij in ieder geval motiverend.Sharkey schreef:Nou, je mag van mij nog wel meer "probeerseltjes" plaatsenFrederix schreef:[... Het was overigens een probeerseltje.![]()
Al ik eerlijk ben steek ik aardig wat op van jouw fotografische blik!
Het is er vlak bij. Het (inmiddels) leegstaande tuincentrum staat bij de kruising die je nog net op de achtergrond ziet.Henk schreef:Mooi Fred! #8 is favoriet. #4 is bij 't tuincentrum toch?
Leuk experiment op #9, geeft een mooi effect.