STUDIOKING FSKB 400W STUDIO KIT
STUDIOKING FSKB 400W STUDIO KIT
STUDIOKING FSKB 400W STUDIO KIT ( http://webwinkel.ikzaghet.nl/index.php? ... cts_id=391" onclick="window.open(this.href);return false; )
mensen ervaring met deze set?
400 euro...
mensen ervaring met deze set?
400 euro...
- Toruk-Makto
- Forumlid
- Contacteer:
Re: STUDIOKING FSKB 400W STUDIO KIT
Geen ervaring met deze set, maar op zich niet gek geld, alleen jammer dat er geen softboxen bijzitten.
Nu is je flits altijd geconcentreerd.
Heb net vanmiddag ander setje besteld.
Heb net vanmiddag ander setje besteld.
GRoetjes Daniel
D800, Nikkor 50mm 1.4D, Nikkor 14-24mm F2.8, Tamron SP Di 90mm AF 2.8 macro, Vanguard Tracker3 met Manfrotto joystickhead.
D800, Nikkor 50mm 1.4D, Nikkor 14-24mm F2.8, Tamron SP Di 90mm AF 2.8 macro, Vanguard Tracker3 met Manfrotto joystickhead.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Daar heb je de paraplu's voor! Vaak zelfs mooier, omdat ze niet vierkant zijn wat met name in de ogen vaak prettiger is! En makkelijk mee te nemen.Toruk-Makto schreef:Geen ervaring met deze set, maar op zich niet gek geld, alleen jammer dat er geen softboxen bijzitten.
He Toruk-Makto,
Wat heb jij voor setjes besteld dan?
- Toruk-Makto
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb onderstaande besteld, absoluut!! niet de beste kwaliteit, maar nog altijd goedkoper dan 2e hands.Matthijsfcu schreef:He Toruk-Makto,
Om te kijken of het wat is "voor weinig" is dit geen geld vind ik + gelijk een achtergrond met support erbij.
http://www.koopgoedkoop.nl/sport-vrije- ... orset.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En deze erbij:
http://www.koopgoedkoop.nl/sport-vrije- ... s-562.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes met de zoektocht.
GRoetjes Daniel
Oké, ook een leuk setje zo samen voor nog geen 200 euro.
Ben benieuwd naar je bevindingen!!!
Ben benieuwd naar je bevindingen!!!
Achtergrondsysteem heb ik daar ook besteld, helaas nog niet binnen. Je bent er wel van bewust dat je daglichtlampen hebt gekocht dus continuverlichting?
- Toruk-Makto
- Forumlid
- Contacteer:
@ Mathijs, zodra het binnen is en getest laat ik het weten.
@ Rick, dat weet ik ja, daarom heb ik die extra flitser's erbij genomen(al had ik ze liever in een softbox gehad)
Maar ben ik zal er niet volcontinue mee bezig zijn en heb grote ventilator staan voor het geval dat.
Spotjes heb ik al voor de sfeerfoto's
@ Rick, dat weet ik ja, daarom heb ik die extra flitser's erbij genomen(al had ik ze liever in een softbox gehad)
Maar ben ik zal er niet volcontinue mee bezig zijn en heb grote ventilator staan voor het geval dat.
GRoetjes Daniel
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wow, wat lees ik: Vermogen flitslamp: 85 WattToruk-Makto schreef:En deze erbij:
http://www.koopgoedkoop.nl/sport-vrije- ... s-562.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Op NCN bijeenkomsten heeft de inleider (M.Boots) het over: minimaal 500 Watt. Anders heb je geen afstand tot het model en kun je vrijwel geen diafragma gebruiken.
Ben benieuwd hoe het bevalt.
Ben ook benieuwd idd, ze hebben het wel over het verhogen van je ISO als je continu lampen gebruikt omdat je geen flitsvermogen hebt die natuurlijk heel kort en fel is. Vaak is het vermogen van die continu lampen ook zo'n 3200 kelvin ipv daglicht tussen de 5000 en 5500 kelvin.
Heb je al nieuws voor ons.Toruk-Makto schreef:@ Mathijs, zodra het binnen is en getest laat ik het weten.
Ik heb een soortgelijk setje gekocht. 2 stuks 150W/s. 1 softbox en een plu. voor 199,-
Ingebouwde slave en een instellicht. Ideaal. Veel beter dan een Metz met een paraplotje, zoals ik nu deed.
Doet het prima. Ik moet alleen nog ff foto's gaan maken met een correcte WB.
Ben er inmiddels achter hoe dat werkt. Misschien vanavond ff proberen.
http://www.rittz.com/alles-voor-de-foto ... s-150.html
Dit setje dus. Voor thuis gebruik meer dan voldoende.
De modellen hoeven er ook niet bruin van te worden.
Ingebouwde slave en een instellicht. Ideaal. Veel beter dan een Metz met een paraplotje, zoals ik nu deed.
Doet het prima. Ik moet alleen nog ff foto's gaan maken met een correcte WB.
Ben er inmiddels achter hoe dat werkt. Misschien vanavond ff proberen.
http://www.rittz.com/alles-voor-de-foto ... s-150.html
Dit setje dus. Voor thuis gebruik meer dan voldoende.
De modellen hoeven er ook niet bruin van te worden.