Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 06-05-11 t/m 20-05-11. Tot de avond van 20-05 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 108 - Beoordelen foto's
Re: Weekopdracht 108 - Beoordelen foto's
mijn stem gaat naar AMhuitinga, veruit de beste van de inzendingen. Niet teveel wit in de ogen dat doet het hem! en het beeld spreekt heel erg!
Mijn stem gaat naar Ruudje.
Een erg mooie glamour foto zoals ik ze zelf zou willen gaan maken.
Erg mooi vind ik het contrast. Door de lichte omgeving en haarkleur knallen de ogen en het kant in het topje van het beeldscherm af. Mooier had ik het gevonden als de parelkettingen iets minder chahotisch over de keel hadden gelegen.
Een erg mooie glamour foto zoals ik ze zelf zou willen gaan maken.
Erg mooi vind ik het contrast. Door de lichte omgeving en haarkleur knallen de ogen en het kant in het topje van het beeldscherm af. Mooier had ik het gevonden als de parelkettingen iets minder chahotisch over de keel hadden gelegen.
yzf1kr. Vind deze ijl, licht, blond, onschuldig. Stond in heftige dubio met de foto van amhuitenga. Gelukkig deze keer veel keuze.
Groet Hans.
Groet Hans.
Mijn stem gaat naar Mickey Mike
Het gebruik van de flits is bijna niet zichtbaar, maar net voldoende aanwezig.
Het gebruik van de flits is bijna niet zichtbaar, maar net voldoende aanwezig.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mijn stem gaat naar yzf1kr: een ontroerende foto.
website http://reintjurjens.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;