beschikbaarheid D3s
beschikbaarheid D3s
Ik had mezelf beloofd rond deze tijd een D3s aan te schaffen en mijn "oude" D3 als back up te gaan gebruiken. Nu is door de ramp in Japan de camera voorlopig niet leverbaar (zoals zoveel materiaal natuurlijk). Nikon Nederland kan ook niet aangeven wanneer de productie weer op gang komt en er weer geleverd gaat worden. Dit kan maar zo augustus of nog later worden. Nu komt bij mij natuurlijk ook de vraag naar boven of de opvolger van de D3s niet lang meer op zich laat wachten en dat het voor mij verstandiger is om sowieso te wachten. Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar zijn er hier al mensen die hier al geruchten over opgevangen hebben?
Groet,
Betsie
Groet,
Betsie
- Kamiel
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: beschikbaarheid D3s
Het is misschien een idee om af en toe op deze website te kijken: http://nikonrumors.com/category/nikon-d4" onclick="window.open(this.href);return false;. Het blijven natuurlijk geruchten. Het is leuk om te lezen, maar je hebt er niet echt veel aan.
Succes
Succes
Het is in ieder geval leuk om te volgen. Thx!
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Ik zie hem bij Cameranu op voorraad staan
Als je hem erg hard nodig hebt moet je hem natuurlijk kopen tegen de hogere prijs van dit moment. Als het meer een luxe aanschaf is zou ik de knop omzetten naar 'geen Nikon spullen kopen tot 1 januari 2012' en tegen die tijd nog eens klijken hoe de situatie ervoor staat.
- peter1802
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
Ik heb hem vorige week bij Calumet gehaald ,waren er nog op vooraad en ook nog voor een zeer redelijke prijs.Ben er nu al zeer tevreden mee

- Reest
- Clublid
Peter
Gefeliciteerd! Daar ga je heel veel plezier aan beleven!
Rinus
Gefeliciteerd! Daar ga je heel veel plezier aan beleven!
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
Gefeliciteerd Peter. Eigenlijk zou ik ook naar de winkel willen rennen om de D3s te gaan halen, maar ik heb besloten om te wachten op de opvolger. Ik hoop alleen dat dit niet al te lang gaat duren, want wachten is niet mijn sterkste kant.
Heel veel plezier met je aankoop!
- peter1802
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
HoiBetsie schreef:Gefeliciteerd Peter. Eigenlijk zou ik ook naar de winkel willen rennen om de D3s te gaan halen, maar ik heb besloten om te wachten op de opvolger. Ik hoop alleen dat dit niet al te lang gaat duren, want wachten is niet mijn sterkste kant.
Ik had ook het idee om te wachten totdat de D4 er zou zijn , maar door de siuatie bij Nikon betrefende de ramp denk ik dat het nog wel een poosje gaat duren , zeker met het PRO spul. En als de D4 er is zal de prijs er dan ook zeker naar zijn .De D3 heb ik bij Calumet vandaan ,ze adverteerde in Zoom met een aantrekkelijke prijs .
- Ronald-D
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Ik zou tóch voor de zekerheid de maand augustus even afwachten mocht je het geduld op kunnen brengen.peter1802 schreef:HoiBetsie schreef:Gefeliciteerd Peter. Eigenlijk zou ik ook naar de winkel willen rennen om de D3s te gaan halen, maar ik heb besloten om te wachten op de opvolger. Ik hoop alleen dat dit niet al te lang gaat duren, want wachten is niet mijn sterkste kant.
Ik had ook het idee om te wachten totdat de D4 er zou zijn , maar door de siuatie bij Nikon betrefende de ramp denk ik dat het nog wel een poosje gaat duren , zeker met het PRO spul. En als de D4 er is zal de prijs er dan ook zeker naar zijn .De D3 heb ik bij Calumet vandaan ,ze adverteerde in Zoom met een aantrekkelijke prijs .
Geduld is ook niet míjn sterkste kant hoor....ik zoek het in een klasse lager, en ben al tweedehands D300s toestellen aan het afspeuren, maar toch heb ik dan op het laatste moment: beter niet, beter even wachten nog.
Volgens nikonrumors zijn er betrouwbare aanwijzingen dat er in de laatste weken van augustus een aankondiging wordt gedaan door Nikon.
Nu zullen er ongetwijfeld mensen roepen: het is een geruchten site.....tuurlijk, dat is het ook. wie goed alles leest, inclusief de commentaren, weet ook wel aan welke geruchten meer waarde kan worden gehecht. en aan welke artikelen wat minder waarde

Met vriendelijke groet, Ronald
Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
Er komen steeds meer geruchten over een eventuele bekendmaking van nieuwe versies in augustus. Spannend
Zou zelf ook tot na augustus wachten.
Zit met het zelfde 'dilemma'.
Zit met het zelfde 'dilemma'.
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Kamera express heeft hem ook op voorraad.
Cameratools ook maar duurder dan KE.
Groeten, Gino
Cameratools ook maar duurder dan KE.
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Of nóg goedkoper (lees: minder duur), bij Foka:
http://www.foka.nl/site/nikon-d3s-body-p-17449.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.foka.nl/site/nikon-d3s-body-p-17449.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes