indoor locatie regio Den Haag trouwfoto's
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dag allemaal,
Een vriend van mij gaat a.s donderdag trouwen. Zij hebben bij mooi weer een erg mooie trouw/foto locatie: kasteel Duivenvoorde(voorschoten). Nu zijn alleen de voorspellingen voor donderdag niet al te best.
Heeft iemand van jullie nog tips voor een leuke indoor locatie in die buurt?
Een vriend van mij gaat a.s donderdag trouwen. Zij hebben bij mooi weer een erg mooie trouw/foto locatie: kasteel Duivenvoorde(voorschoten). Nu zijn alleen de voorspellingen voor donderdag niet al te best.
Heeft iemand van jullie nog tips voor een leuke indoor locatie in die buurt?
- Rob Smit
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: indoor locatie regio Den Haag trouwfoto's
De gevangen poort...
Fijne dag alvast, hoop dat het weer meezit.
Ehhh ,,was dit een hint???? = trouwen> gevangenispoort??Rob Smit schreef:De gevangen poort...
De Japanse watertuinen Naaldwijk misschien wat?
Bert
Bert
Liggen die tuinen binnen?Pluruk schreef:De Japanse watertuinen Naaldwijk misschien wat?
Bert
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Je zou eens bij mijn baas kunnen proberen, moet je wel van te voren toestemming vragen en ik zou van te voren een kijkje nemen.
Oh waar! Kurhaus Scheveningen.
Oh waar! Kurhaus Scheveningen.
Nikon Z Z & de maskers
Japanse watertuinen zijn binnen in een kas... Word vaker gebruikt
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Bedankt voor de tips ik ga het vandaag met ze bespreken wat het backup plan wordt.
@ ed werk zelf in het Circustheater. Dus mochten hun het leuk vinden om daar heen te gaan kan ik dat combineren
@ ed werk zelf in het Circustheater. Dus mochten hun het leuk vinden om daar heen te gaan kan ik dat combineren
Gisteren nog welGoodje schreef:Liggen die tuinen binnen?Pluruk schreef:De Japanse watertuinen Naaldwijk misschien wat?
Bert

Voor alle duidelijkheid:
Museum De Gevangenpoort is geen locatie voor trouwreportages.
Er mag bijvoorbeeld niet geflitst worden. Gezien het gebrek aan moderne vluchtwegen mag er maar een beperkt aantal mensen tegelijk in het nogal krappe en niet overal goed begaanbare pand. En die mensen mogen uitsluitend middels een rondleiding het pand in, dat wil zeggen met een rondleider en een beveiliger. Je kunt dus zeker niet ineens op de bonnefooi komen binnenvallen met een groepje gasten - besproken rondleidingen en passantenrondleidingen zorgen er voor dat het meestal "vol" is.
Een andere suggestie is het Huygensmuseum Hofwijck in Voorburg, maar dat is niet ruimer, beter of fotogenieker dan Duivenvoorde.
Trouwens beetje laat om dit soort dingen te gaan verzinnen...
Museum De Gevangenpoort is geen locatie voor trouwreportages.
Er mag bijvoorbeeld niet geflitst worden. Gezien het gebrek aan moderne vluchtwegen mag er maar een beperkt aantal mensen tegelijk in het nogal krappe en niet overal goed begaanbare pand. En die mensen mogen uitsluitend middels een rondleiding het pand in, dat wil zeggen met een rondleider en een beveiliger. Je kunt dus zeker niet ineens op de bonnefooi komen binnenvallen met een groepje gasten - besproken rondleidingen en passantenrondleidingen zorgen er voor dat het meestal "vol" is.
Een andere suggestie is het Huygensmuseum Hofwijck in Voorburg, maar dat is niet ruimer, beter of fotogenieker dan Duivenvoorde.
Trouwens beetje laat om dit soort dingen te gaan verzinnen...