zweef vlieg..
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
zweef vlieg..

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: zweef vlieg..
Die staat er erg mooi op. 

Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Goed scherp, maar ik had liever z'n hoofd in plaats van z'n kont gezien 

- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
+1
Ga volledig met Marileen mee
Ga volledig met Marileen mee
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Grappig,
Waarom zouden jullie de "Epistrophe diaphana", ofwel "Zuidelijke bandzeefvlieg" zo graag in z'n "smoel" willen kijken?
Ik heb die neiging ook, maar vind juist deze opname mooi omdat nu eindelijk ook de achterkant eens goed wordt belicht (niet de belichting van de opname (die overigens mi ook goed is)
).
Mijn (nee, het door mij gebruikte) boek "De Nederlandse zweefvliegen" (vind ik een aanrader) laat zowel smoel als kont in het midden en kiest een neutrale opstelling, waardoor deze opname voor mij leuk om te zien is en (inderdaad) zou ik zijn smoel ook nog wel eens willen zien: ze komen gelukkig heel veel voor (die smoelen van die vliegen (aan elke vlieg een smoelwerk)).
Waarom zouden jullie de "Epistrophe diaphana", ofwel "Zuidelijke bandzeefvlieg" zo graag in z'n "smoel" willen kijken?
Ik heb die neiging ook, maar vind juist deze opname mooi omdat nu eindelijk ook de achterkant eens goed wordt belicht (niet de belichting van de opname (die overigens mi ook goed is)

Mijn (nee, het door mij gebruikte) boek "De Nederlandse zweefvliegen" (vind ik een aanrader) laat zowel smoel als kont in het midden en kiest een neutrale opstelling, waardoor deze opname voor mij leuk om te zien is en (inderdaad) zou ik zijn smoel ook nog wel eens willen zien: ze komen gelukkig heel veel voor (die smoelen van die vliegen (aan elke vlieg een smoelwerk)).
Willem.
-
- Forumlid
De aders op-in de vleugels, de strepen op het lijf, de kop zo vreemd "los" van de romp.
Ik vind het een goede opname, een ander, mogelijk geen bewust standpunt ingenomen.
De meeste opnamen van insekten zijn recht voor zijn raap.
Nu zie je eens een paar andere details.
Ik vind het een goede opname, een ander, mogelijk geen bewust standpunt ingenomen.
De meeste opnamen van insekten zijn recht voor zijn raap.
Nu zie je eens een paar andere details.