Ik ben op zoek naar literatuur voor een D100. Ik werk zelf in een boekwinkel en heb toegang tot een bestel computer, maar daar kan ik geen enkel boek vinden wat nog leverbaar is. Weet iemand of er nog een boek over D100 beschikbaar is en zoja, waar?
Alvast bedankt!
David
Boek voor D100 gezocht
http://www.bythom.com/d100guide.htm
(dit is een e-book op pdf formaat)
En natuurlijk de handleiding...!

- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Je kunt de boeken van Thom Hogan gewoon aanschaffen door te betalen.chidori schreef:bedankt, ik heb idd wel meer suggesties op het internet gelezen die naar dit eBook refereren. Dikke pech dat ik het niet downloaden kan, ugh : / Maar alvast bedankt!yoyo schreef:http://www.bythom.com/d100guide.htm
op m'n site nog wel een Nikon boekenlijstje met 7 boeken alleen over de D100.
Een bestel computer van een boekwinkel levert nooit zoveel hits.
oh briljant, ik ga meteen kijken. Bedankt!
:edit:
mm er zit weinig interessants tussen. Er is 1 boek:
A Short Course in Nikon D100 Photography book/eBook by Dennis P Curtin (Spiral-bound - Nov 24, 2002)
Maar die schijnt ronduit slecht te zijn, en het eBook van die Thom Hogan is nog steeds het populairst en wordt wel weer aangeraden. Probleem is alleen dat ik niet graag met eBooks werk en deze dus moet uit laten printen wat ook niet goedkoop zal zijn.. Ugh.
:edit:
mm er zit weinig interessants tussen. Er is 1 boek:
A Short Course in Nikon D100 Photography book/eBook by Dennis P Curtin (Spiral-bound - Nov 24, 2002)
Maar die schijnt ronduit slecht te zijn, en het eBook van die Thom Hogan is nog steeds het populairst en wordt wel weer aangeraden. Probleem is alleen dat ik niet graag met eBooks werk en deze dus moet uit laten printen wat ook niet goedkoop zal zijn.. Ugh.