Ferrari

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
steenisc

Ferrari

Bericht door steenisc » wo mei 25 2011 12:05 am

Vandaag in Antwerpen zag ik deze mooie bolide staan. Ik heb een foto genomen in kleur en in monochrome. Bij de foto in monochrome liep net een klein ventje langs. Heb wat geel toegevoegd aan de logo's zoals ook op de kleurenfoto. Verder heb ik het shirt van de jongen lichtgeel gemaakt.
Wat is nu het geval.. Je wilt naar de Ferrari kijken maar je ogen worden weggetrokken naar de jongen toe. vervelend hé. :D

Afbeelding

Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Ferrari

Bericht door Ruud Engels » wo mei 25 2011 8:09 am

steenisc schreef:Vandaag in Antwerpen zag ik deze mooie bolide staan. Ik heb een foto genomen in kleur en in monochrome. Bij de foto in monochrome liep net een klein ventje langs. Heb wat geel toegevoegd aan de logo's zoals ook op de kleurenfoto. Verder heb ik het shirt van de jongen lichtgeel gemaakt.
Wat is nu het geval.. Je wilt naar de Ferrari kijken maar je ogen worden weggetrokken naar de jongen toe. vervelend hé. :D

Afbeelding
Dat het jongetje op de foto staat vind ik niet zo heel storend.
Wat ik wel vervelend kijken vind is dat zijn t-shirt geel is.

Hier had ik er zelf voor gekozen om alleen de logo's van de Ferrari, geel te houden en het t-shirt van het jongetje ook in zwart/wit te houden.

Verder een mooie plaat, zoiets kom ik nou nooit tegen.
Groeten Ruud

Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910

steenisc

Bericht door steenisc » wo mei 25 2011 10:47 am

Ruud dan is deze plaat speciaal voor jou. Zie de zwartwit als een tikje kunstzinnig. De algemene vraag blijft; Welke foto boeit meer?

gr. kees

Afbeelding

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » wo mei 25 2011 12:55 pm

De kleuren versie lijkt me mooier,een bolide als Ferrari zie je toch graag in kleur :)
Het monocrome-plaatje is inderdaad wat kunstzinniger,maar dan zonder het kleine ventje met het gele t'shirt.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”