Ik ben in het bezit van een D40x met een 70-300 lens!
Nu ben ik op zoek naar een rugzak waar dit allemaal in kan, maar ook wat extra's zoals broodtrommel, regenpak! Ik zie alleen maar rugzakken voor de camera en lensen!
Wie heeft er tips of ervaring met dit soort rugzakken (als ze bestaan!)
Bedankt alvast!
Rugzak voor camera en lens en wat extra!
- Arthur Mol
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Rugzak voor camera en lens en wat extra!
De rugzakken van Lowepro waar "AW" (All Weather) achter staat hebben een waterdichte hoes ingebouwd. Als je 1 body met 1 telelens kwijt wilt kan je volstaan met een kleine rugzak. De rugzakken hebben een flexibele indeling die je naar eigen wens kan indelen zodat je broodtrommeltje er ook in past.
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
zoek eens op kata (Google) 

>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<
- Niels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Ik heb deze Tamrac: http://www.kamera-express.nl/product/tamrac-33751/
Genoeg voor een body, je 70-300 en nog 2 of 3 andere lenzen.
Bovenin zit nog een vak waar je bv brood in kan doen, aan de zijkant zitten 2 flesjes houders, ook makkelijk.
Voor mij als beginner de komende tijd een perfecte tas en niet te duur. (al had ik hem wel in de aanbieding gekocht)
Genoeg voor een body, je 70-300 en nog 2 of 3 andere lenzen.
Bovenin zit nog een vak waar je bv brood in kan doen, aan de zijkant zitten 2 flesjes houders, ook makkelijk.
Voor mij als beginner de komende tijd een perfecte tas en niet te duur. (al had ik hem wel in de aanbieding gekocht)
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Ik moet zeggen dat de tamrac 3375 er wel prima uit ziet! Maar kan de body met lens (70-300) aan elkaar in de tas!
- Niels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Die van mij wel, maaaaaar
altijd even testen in de winkel als je de mogelijkheid hebt.
Passen, zit ie lekker, kan alles erin, zijn er alternatieven etc.
Vaak loop je een halve dag met dat ding op je rug, dan moet ie wel lekker dragen
Succes met je keuze....

Passen, zit ie lekker, kan alles erin, zijn er alternatieven etc.
Vaak loop je een halve dag met dat ding op je rug, dan moet ie wel lekker dragen

Succes met je keuze....
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Flickr