Efteling Python

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
criscross

Efteling Python

Bericht door criscross » wo jun 15 2011 1:00 pm

ik was met mijn familie in de Efteling en heb dit plaatje geschoten.
ik heb hem thuis door lightroom gehaalt om de kleuren er wat beter er uit te laten komen.

1.
Afbeelding
By criscross87 at 2011-06-15

graag hoor ik jullie reacties over deze foto en wat ik beter kan doen :)

Maribex
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Efteling Python

Bericht door Maribex » wo jun 15 2011 1:06 pm

Vind 'm wel geslaagd, wordt al een beetje duizelig als ik er naar kijk :lol:
De slinger komt er mooi in, tegenlchtopnames hou ik wel van, en de kleuren zien er goed uit (hoewel ik bij de personen voorin in de 'schuitjes' wel wat paarsigs zie).
Ik weet niet of de lsingerbeweging nog iets te versterken zou zijn geweest door de camera iets naar onderen te richten (om vooral rechts wat meer van die slinger in beeld te krijgen), maar mogelijk krijg je dan ongewenste zaken in beeld.
Persoonlijk zou ik de pilaar/kolom links in beeld er af croppen.

groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl

criscross

Bericht door criscross » wo jun 15 2011 1:09 pm

als ik meer naar rechts had geschoten was er inderdaad ongewenste vervuiling van de foto bijgekomen want daar staat namelijk joris en de draak houten achtbaan (je ziet als je heel goed oplet een klein stukje er van) en dat zou niet geheel bij de kleuren passen van de foto die ik nu heb. maar goeie tip van de paal rechts er af croppen dank

xscream

Bericht door xscream » wo jun 15 2011 8:41 pm

Leuke foto, goed idee, mooie kleuren!

Verbeterpuntje: volgende keer een iets snellere sluitertijd, dan zijn de karretjes en de mensen echt "bevroren", of juist een langere zodat ze helemaal vaag zijn. Gezien je EXIF moet dat beide makkelijk hebben gekund. Nu is het wat dat betreft "close, but no cigar".

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”