Bewerkt met single HDR
Bewerkt zonder HDR
Ja dan is alles voor jou wat HDR betreft over the top niet?tpas schreef:Tsja.... Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het wel "over the top". Nou ben ik ook geen HDR-fan (zacht uitgedrukt) hoor!
Guy schreef:Ja dan is alles voor jou wat HDR betreft over the top niet?tpas schreef:Tsja.... Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het wel "over the top". Nou ben ik ook geen HDR-fan (zacht uitgedrukt) hoor!
Oh nee zo zie ik het ook niet hoor!tpas schreef:Guy schreef:Ja dan is alles voor jou wat HDR betreft over the top niet?tpas schreef:Tsja.... Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het wel "over the top". Nou ben ik ook geen HDR-fan (zacht uitgedrukt) hoor!
Hihi, ja dat klopt denk ik wel.... Nou wilde ik er geen discussie HDR-fans versus niet-HDR-fans van maken hoor! Ieder zijn ding, zou ik zeggen.
Photoshop met een plug in van Nik software die ik ook nog aan het uitvinden benramrod schreef:Ik hou er wel van, ben er zelf mee aan het uitproberen, welk programme gebruikje voor HDR bewerking?