Fototentoonstelling Licht op Groen in Weverij de Ploeg

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Fototentoonstelling Licht op Groen in Weverij de Ploeg

Bericht door Ruud Engels » vr jul 01 2011 10:26 pm

Hallo,

Ruim een maand geleden zijn wij met onze fotovereniging benaderd om deel te nemen aan de fototentoonstelling "Licht op Groen". Samen met onze vereniging zijn er nog 9 andere fotoverenigingen uit Zuid Oost Brabant benaderd om deel te nemen aan deze tentoonstelling.

Op zich al heel aardig dat je samen met 9 andere verenigingen een tentoonstelling gaat houden en dat voor een tijdsduur van maar liefst 5 weken!

Toen ik hoorde dat de tentoonstelling in het oude pand van Weverij De Ploeg in Bergeyk gehouden werd, was ik gelijk om.
Inmiddels zijn de voorbereidingen achter de rug aan gaan aankomende week de foto's opgehangen worden.

Zondag 10 juli is de officiële opening van de tentoonstelling.
Samen met 9 andere leden van mijn fotovereniging neem ik deel aan deze tentoonstelling en worden er 8 (urban)foto's van mij gepresenteerd.
Onder de 8 (urban)foto's doen er ook 2 panorama's van mij mee aan deze tentoonstelling.

Onderstaand heb ik een affiche bijgevoegd voor de info. Voor overige informatie kun je een kijkje op mijn website http://www.ruphoto.nl
Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het graag. Natuurlijk zal ik enkele keren aanwezig zijn tijdens deze tentoonstelling.

Afbeelding
Groeten Ruud

Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”