Nikkor 50mm 1.2
Nikkor 50mm 1.2
Probeer bovenstaande lens te verkopen, maar weet eigenlijk niet wat een goede vraagprijs is.
Wie kan hier iets over zeggen?
De lens is zo goed als nieuw.
50mm 1.2
Wie kan hier iets over zeggen?
De lens is zo goed als nieuw.
50mm 1.2
Kwam dit linkje tegen in een thread van Hans Braakhuis:
http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266
Misschien kun je daar eens kijken.
Groet!
http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266
Misschien kun je daar eens kijken.
Groet!
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Kun je er misschien iets meer over vertellen ? is hij onbeschadigd, heb je de doos en papieren nog, wat is het serienummer, is het een AI of AIs objectief, hoe oud is het.
Ook belangrijk is aan wie je hem wil verkopen. Als je hem uitsluitend op basis van afhaal wil verkopen zal je er waarschijnlijk minder voor krijgen dan wanneer je hem bv. op eBay verkoopt.
Zonde hoor om te verkopen. Waarom doe je hem eigenlijk weg ? en is het een f1/2 of een f2 (dat maakt nogal wat uit namelijk)
Ook belangrijk is aan wie je hem wil verkopen. Als je hem uitsluitend op basis van afhaal wil verkopen zal je er waarschijnlijk minder voor krijgen dan wanneer je hem bv. op eBay verkoopt.
Zonde hoor om te verkopen. Waarom doe je hem eigenlijk weg ? en is het een f1/2 of een f2 (dat maakt nogal wat uit namelijk)
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
we hebben een clublid en die kent nu al 10 verschillende versies van dit objectief.
Kijk eens op de voorpagina van deze website: links > websites van leden > Nico van Dijk.
Zelf kocht ik er een, nog steeds niet schoongemaakt, voor 20 euro.
De genoemde 300 kan wel, maar dan alleen voor bepaalde series.
Voor Leon:
clublid: NICO van DIJK
.
Kijk eens op de voorpagina van deze website: links > websites van leden > Nico van Dijk.
Voor Leon:
.
Laatst gewijzigd door Hans Braakhuis op za mei 05 2007 8:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Trouwens, volgens mij gaat die site over de 55 (vijf en vijftig) / 1,2.
Maar goed, ik val niet over vijf millimetertjes.
Ik kon de site overigens wel gewoon aanklikken.
Mag ik nog iets kwijt over dat lijstje met prijzen?
Ik mis bijvoorbeeld de echt waardevaste camera's als de F2SB en de F2AS. Reken voor een F2SB op iets van 400 Ã 450 Euro, voor een F2AS is de going rate pakweg 350 Ã 400 Euro.
Leuk als je die prijzen leest, maar de verkopers zien je aankomen...
Voor de consumerbodies gelden inderdaad vaak de dagprijzen van plastic.
Groeten, E.M. de Klerk
Maar goed, ik val niet over vijf millimetertjes.
Ik kon de site overigens wel gewoon aanklikken.
Mag ik nog iets kwijt over dat lijstje met prijzen?
Ik mis bijvoorbeeld de echt waardevaste camera's als de F2SB en de F2AS. Reken voor een F2SB op iets van 400 Ã 450 Euro, voor een F2AS is de going rate pakweg 350 Ã 400 Euro.
Leuk als je die prijzen leest, maar de verkopers zien je aankomen...
Voor de consumerbodies gelden inderdaad vaak de dagprijzen van plastic.
Groeten, E.M. de Klerk
Ik neem aan dat Nico die 55mm van je wel schoon heeft kunnen maken met een flinke dosis bierglasreiniger...?Hans Braakhuis schreef:we hebben een clublid en die kent nu al 10 verschillende versies van dit objectief.
Voor Leon:
.

De genoemde 300 euro was inderdaad niet voor de 55mm/f1.2, maar voor de 50mm/f1.2
Voor wat het waard is: ik zou een f1.4 aanschaffen. De f1.2 heeft nauwelijks meerwaarde.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
welkom
Hallo 50mm 1.2
Ik zie dat dit je eeerste posting is op ons mooie vakkundige en gezellige forum.
Van harte welkom en we hopen buiten dit bericht om nog veel meer van je te mogen horen.
Groetjes George
Ik zie dat dit je eeerste posting is op ons mooie vakkundige en gezellige forum.
Van harte welkom en we hopen buiten dit bericht om nog veel meer van je te mogen horen.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken