Dromertje

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
LHS_80

Dromertje

Bericht door LHS_80 » zo jul 10 2011 10:14 pm

Ben benieuwd wat jullie vinden van deze foto en vooral ook van met name de sfeer bij de kleuren vs. de zwartwit versie. Overigens weet ik dat hij niet 100% scherp is maar dit vind ik zelf juist wel mooi hier.

Afbeelding

Afbeelding

Myriad

Re: Dromertje

Bericht door Myriad » zo jul 10 2011 10:46 pm

Mooie foto hoor! Mooie lichtval en scherptediepte (haren op voor- en achtergrond onscherp).
De kleuren versie vind ik het mooist; kan zo aan de muur!
Dat komt denk ik door de accenten van het rood van de lippen en het groen van de ogen t.o.v. de huidskleur.
Het achterste oog geeft diepte.
Vind het alleen jammer dat de achtergrond wat hard donker is (t.o.v. het pastel).

BStollman
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door BStollman » ma jul 11 2011 12:58 pm

Ik ben het eens met Myriad. De kleurenversie vind ik wel het mooist.
http://www.flickr.com/photos/bramstollman/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/BramStollman" onclick="window.open(this.href);return false;

Genster
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Genster » ma jul 11 2011 5:46 pm

De zwart-wit versie in mijn favo, maar ze zijn allebei mooi :D

Niels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Niels » ma jul 11 2011 5:55 pm

Mooier foto! Voor mij ook de zwart-wit, maar ik vind vaak portretten in zwart-wit mooier, dus dat is persoonlijk :wink:
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...

Maribex
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Maribex » wo jul 13 2011 9:07 pm

Mooi werk! Beide foto's hebben zo hun charme.
Overweging: een flink stuk aan de onderkant croppen (zelfs een stukje van de kin) tot bijna vierkant formaat, waardoor de kracht van de foto - de ogen- misschien nog vergroot wordt? Is maar een mening :)

groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl

LHS_80

Bericht door LHS_80 » zo jul 17 2011 8:26 pm

Thanks voor de reacties!! Ik ga dat croppen eens proberen.. Persoonlijk vind ik de kleurenversie mooier. Vind zwart wit wat te serieus qua sfeer worden voor zo'n 2 jarige.. :wink2:

calina

Bericht door calina » ma jul 18 2011 12:55 am

Heel erg mooi! In de kleurenvariant is de achtergrond net wat hard, in de zwart/wit loopt het net weer wat over m.n. bij het rechteroog, twijfel over wat het mooist is.
Ik zou in elk geval een stukje onder wegcroppen, minimaal dat stukje van haar kleding, d'r zit verloop in dik naar dun van hetgeen ze aan heeft.

Gr. Astrid

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”