Niet vaak, in ieder geval een moment om nooit te vergeten.
Nikon was erbij.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

vrgr
Tiny

Niks teveel gezegd he over het uniek momentLilianne schreef:Dat is zeker een mooi moment. Ik vind 4, 5 en 11 erg mooi!

Nu ik weet dat deze "studioopstelling" toch redelijk goed werkt, zullen er best vervolgshoots komen.Tuihanti schreef:Ik ken dat. Heb hier ongeveer het zelfde. De breedte van de kamer is hier 4,5 meter.
De lengte is tot 10 meter onbeperkt. Ik zat dan met mijn achterwerk in de TV kast.
Als je dan je f open gooit kun je met f1,8 de hele structuur laten verdwijnen.
Kun je allicht eens proberen en dan bezien wat je er van vindt.
Maak anders diafragma trapjes. Dan kun je achteraf die gene die je het mooist vindt er uit pikken en weet je meteen wat voor jou het mooiste werk oplevert.
Ik vindt het mooier omdat je dan een mooie vage egale achtergrond hebt waardoor de dames er net ff iets meer uit springen.
Je zou ook kunnen spelen met een lamp op de achtergrond. Een simpel spotje met en kleurtje er voor. Lijkt me leuk spelen.

Een snoot is toch een stuk opgerold/gevouwen zwart karton met een elastiekje of plakband??jettiny schreef:Een paar snoots zou niet verkeerd zijn om aan te schaffen, maar de centjes zijn nu even op![]()