Hallo allemaal, Ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Nokia Coolpix s8000. De camera bevalt goed, maar sinds een week heb ik een probleem. Zodra ik een foto wil maken gaat dat goed, maar een tweede foto maken kan niet. Ook als ik de review knop indruk geeft hij geen foto's aan, maar dat het geheugen leeg is. Ook als ik de camera wil uitzetten geeft hij aan om te wachten totdat de camera klaar is met opnemen, maar dit duurt zo lang (langer dan een kwartier) dat ik de batterij maar heb verwijderd.
Weet iemand van jullie waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen? Bedankt alvast!
Help
Re: Help
Ook ik heb er een S8000 voor erbij en ik heb jouw probleem 1 x keer meegemaakt. Toen heb ik ook de batterij eruitgehaald en probleem niet meer gehad.
Nu fotografeer ik niet zo veel met dat toestel dus misschien dat het vaker voor gaat komen. In ieder geval zou ik even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Succes Irwan
Nu fotografeer ik niet zo veel met dat toestel dus misschien dat het vaker voor gaat komen. In ieder geval zou ik even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Succes Irwan