Een eerste test met mijn mini fotobox
-
Geoschmucker
Een eerste test met mijn mini fotobox
Gister een mini fotobox gemaakt naar aanleiding van een artikel op een belgisch forum. Graag jullie mening over de belichting / kleuren van het voorwerp.

- Arthur Mol
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Een eerste test met mijn mini fotobox
Jammer dat de foto niet scherp is..
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
-
beersy
idee voor de volgende opname want jammer is verleden tijd en nu is nu. iso naar 600, f naar 11 of 16 en je sluitertijd geeft de camera zelf aan. statief erbij en ze zijn scherp met diepte, een beetje spelen met de lichtopstelling dan krijg je mooie rustige schaduw. laat de volgende maar doorkomen
beersy
beersy
-
Geoschmucker
ga ik van het weekend eens mee spelen, had hem snel even uit de losse pols geschoten. 
van het weekend volgt een update..
nu alleen op zoek naar een grotere witte doos om daar mijn favoriete onderwerp in te zetten.. voedsel
van het weekend volgt een update..
nu alleen op zoek naar een grotere witte doos om daar mijn favoriete onderwerp in te zetten.. voedsel
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Het onderwerp is heel aardig. Maar door te weinig licht heb je een lichte onderbelichting (bestaat zoiets: een lichte onderbelichting?:-) en is ' ie ook niet helemaal scherp. Inderdaad de moeite waard het nog eens te proberen.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910