1.

2.

Ja die bedoel ik...Vind zoiets wel leuk om uit te proberen.Zelfontspanner schreef:Mooi hoor!
Ik neem aan dat je dit http://www.youtube.com/watch?v=ODtFYyxYQWo&sns=em" onclick="window.open(this.href);return false; filmpje bedoelt?
Hoe heb jij de fles opgehangen?
Oei John , ik heb nog nooit wat gewonnen , mag ik desondanks toch meejohn hoenen schreef:Hi Ramona,
Ik vind ze echt goed, en dat voor de eerste keer..![]()
Als dank en prijs die je hiermee gewonnen hebt, mag je met ons mee naar Mondo Verde op 11 september![]()
Groet John.
jac49 schreef:Oei John , ik heb nog nooit wat gewonnen , mag ik desondanks toch meejohn hoenen schreef:Hi Ramona,
Ik vind ze echt goed, en dat voor de eerste keer..![]()
Als dank en prijs die je hiermee gewonnen hebt, mag je met ons mee naar Mondo Verde op 11 september![]()
Groet John.![]()
![]()
![]()
Ramona ,mooi gedaan , zeker voor een eerste keer.
Jac.
Nielson schreef:Erg fraai hoor Ramona, heb je wel een glaasje gedronken op het mooie resultaat
Klopt, foto 1 is maar een siroopje....JacTrum schreef:Ik begrijp dat je deze niet met echt rode wijn hebt gemaakt, want dat is zondeMaar voor de foto was het misschien (nog) beter geweest.
Dit is een leuke manier van leren in ieder geval...amhuitenga schreef:Mooi hoor... Die Gavin is leuk hé