Verzekering foto apparatuur
Verzekering foto apparatuur
Ik wil mijn spullen m.b.t. de hobby fotografie goed verzekeren.
Wat mij opvalt is dat je je geld overal kwijt kan maar dat bij schade er een hele adderkuil onder het gras schuilt.
Er moeten wel goede verzekeringen zijn lijkt mij.
Wie?
Misschien een mooie collectieve verzekering?
Groet, Arno
Wat mij opvalt is dat je je geld overal kwijt kan maar dat bij schade er een hele adderkuil onder het gras schuilt.
Wie?
Groet, Arno
Re: Verzekering foto apparatuur
Ik heb mijn fotoapparatuur verzekerd bij de firma waar ook mijn audio installatie is verzekerd. Deze verzekering hanteerd een afschrijvingstermijn van 10 jaar na 3 jaar. De eerste 3 jaar krijg je dus 100% uitgekeerd bij diefstal.R-Know schreef:Ik wil mijn spullen m.b.t. de hobby fotografie goed verzekeren.
Wie?
Groet, Arno
Het is een kostbaarheden polis bij Neerlandia van 1870.
Ik heb eenmaal meegemaakt dat er een platenspeler werd gestolen na 2 jaar en kreeg de nieuwwaarde (toch 3200 euri) volledig uitgekeerd.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
In een andere topic hebben we het een week of twee geleden ook over verzekeringen gehad. Toen werd de verzekering van het NOB genoemd als een zeer goede en flexibele.
http://portal.omroep.nl/nossites?nav=ywmigBsHjCqBhEpCF
Als ik me goed herinner, komt de link en dus de hint van George Fennes.
Groet, Cees
http://portal.omroep.nl/nossites?nav=ywmigBsHjCqBhEpCF
Als ik me goed herinner, komt de link en dus de hint van George Fennes.
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Je stuurt jaarlijks een update naar de tussenpersoon. De prijzen laat je taxeren door deskundigen, bij mij dus een hifiwinkel en een fotozaak. Werkt redelijk simpel. Wel altijd aankoopbonnen of een kopie meezenden.chip54 schreef:Kun je daar ook makkelijk spullen uit de verzekering halen, mocht je die verkopen? En hoe worden 2e hands aangekochte spullen gewaardeerd?
Groet, Cees
Tsss, kennen we als Nikon fans hier niet eens de verzekering van Nikonians?
Kijk eens op www.niksecure.com

Kijk eens op www.niksecure.com