Wat raad je me aan
Wat raad je me aan
Hallo,
Ik ben beginner en heb de D5100.
Nu ben ik erg onder de indruk van macro foto's en wil dit ook gaan proberen.
Wat kan ik volgens jullie het best aanschaffen als beginner. (niet te duur graag)
Alvast dank voor jullie advies.
Groetjes,
Martin
Ik ben beginner en heb de D5100.
Nu ben ik erg onder de indruk van macro foto's en wil dit ook gaan proberen.
Wat kan ik volgens jullie het best aanschaffen als beginner. (niet te duur graag)
Alvast dank voor jullie advies.
Groetjes,
Martin
- plincky
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Wat raad je me aan
Misschien kan je iets duidelijker zijn met wat je precies wilt maken? op het forum komen verschillende macro foto's voorbij met verschillende technieken.
voor welke prijs? en misschien nog handig om te laten weten wat voor lens je hebt.
Dan kunnen mensen iets beter antwoord geven denk ik.
voor welke prijs? en misschien nog handig om te laten weten wat voor lens je hebt.
Dan kunnen mensen iets beter antwoord geven denk ik.
Ooh sorry,
Heb dus een D5100 met een Nikon 18-105 lens.
Wat ik wil is dus insecten en bloemen fotograferen.
Begrijp dus wel dat ik het nog nooit gedaan heb maar het lijkt mij geweldig om te doen.
ik wil daarom ook eerst niet te duur en kijken hoe het gaat worden, ik kan dan later altijd meer en/of beter aanschaffen.
Ik heb al iets over een Sigma AF 180mm f/3.5 EX HSM APO macro gelezen, maar deze zijn behoorlijk aan de prijs om het te proberen.
Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben.
Grt,
Martin
Heb dus een D5100 met een Nikon 18-105 lens.
Wat ik wil is dus insecten en bloemen fotograferen.
Begrijp dus wel dat ik het nog nooit gedaan heb maar het lijkt mij geweldig om te doen.
ik wil daarom ook eerst niet te duur en kijken hoe het gaat worden, ik kan dan later altijd meer en/of beter aanschaffen.
Ik heb al iets over een Sigma AF 180mm f/3.5 EX HSM APO macro gelezen, maar deze zijn behoorlijk aan de prijs om het te proberen.