Gouden Pijl te Emmen, Backstage

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Gouden Pijl te Emmen, Backstage

Bericht door Frederix » vr aug 12 2011 11:42 pm

Ik heb op dinsdag 9 augustus 2011 met Urban Photo Collective Emmen gefotografeerd bij de wielercriterium De Gouden Pijl. het thema was "Backstage". Ik heb niets met wielercriteriums en het viel mij daarom zwaar om gemotiveerd te fotograferen. Het ging dus niet om de wedstrijd, maar om het randgebeuren. Ik heb een aantal foto's die een beetje in de buurt komen van wat ik daar onder versta.

Ik heb gefotografeerd met mijn Nikon F100 met daarop geschroefd mijn Voigtländer 3.5/20 mm MF objectief. Ik heb Fuji Superia 200 kleinbeeldfilm gebruikt. de negatieven zijn zoals gebruikelijk met mijn Nikon Coolscan IV ED gescand.

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Afbeelding
Foto 4

Afbeelding
Foto 5

Afbeelding
Foto 6

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Gouden Pijl te Emmen, Backstage

Bericht door jac49 » za aug 13 2011 9:51 am

Ondanks dat je niet zo gemotiveerd was vindt ik het toch een heel mooie serie geworden.
Nr 6 vindt ik de mooiste , ondanks dat het hoofd links tussen de armen , en de lichte vlek rechts onder , iets te nadrukkelijk aanwezig zijn , maar je kunt vaak niet anders. :)
Trouwens nr3 is ook goed gezien en gemaakt , ik vermoedt dat hij de geluidstechnicus dringend verzoekt om op te letten :twisted:

Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”