Rondje Rotjeknor

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Mas
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Rondje Rotjeknor

Bericht door Mas » di aug 16 2011 6:45 pm

Aangezien ik de vakantie in mijn eigen (neder)land doorbreng, besloot ik om dan eindelijk eens die rondvaart door de Rotterdamse wateren te doen. De grootsheid van de haven is imposant, de vergezichten indrukwekkend. We hadden prachtig weer, het bevond zich op de grens tussen grijsgrauw en zomer. Natuurlijk was de Nikon mee, zodat ik thuis nog kon nagenieten van de dag. Hierbij een selectie, op of aanmerkingen zijn welkom !
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
9
Afbeelding
10 Afbeelding
11 Afbeelding
12Afbeelding
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;

Daniël

Re: Rondje Rotjeknor

Bericht door Daniël » di aug 16 2011 8:25 pm

In zulke kranen als 4 ben ik vorig jaar geweest. Echt enorm hoor en zeer smalle trappetjes :?
5 :shock: die zijn groot :!:

prachtige serie.
Omdat deze serie in beoordelingen staan beoordeel ik ze ook maar even :wink2:

1. even het centrale weg halen. Neiging gaat naar rechts croppen
6 had ik iets meer willen zien. Detail is erg mooi maar denk net een tikkie te krap
9 sensor vlekje rechtsboven (rechte lijn naar boven boven de schoorstenen)
10 kloppen de kleuren wel?
11 liever in kleur. Zo met Z/W en kleur pakt mij qua gewoon smaak niet. Is persoonlijk

Vakantie in NL, heerlijk hè

Mas
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Rondje Rotjeknor

Bericht door Mas » wo aug 17 2011 8:41 am

Hee, bedankt voor de reactie ! Kleuren op zich heb ik niets mee gedaan, wel wat aan niveau's. Sensorvlekken waren me nog niet opgevallen maar nu je het zegt .. :D
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”