Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
2 is een mooie foto. 1 doet het niet zo voor mij, teveel een oefenveldje met je onderwerp wat verwaarloosd.
Je had bij 2 wellicht een andere hoek kunnen pakken, dat hek zo kort bij doet de foto geen recht
Ik zou in iedergeval niet in weg van de bal gaan staan.
Een beetje rood van kleur allemaal stond de witbalans op schaduw?
Nr 2 is wel aardig ik zou alleen het hek wegshoppen en er minimaal een caravan achter zetten.
je lacht te vroeg.... de nabewerking die ik gedaan heb, is met Picasa gebeurd en gaat razendsnel.... ik maak zoveel foto's dat met fotoshop hekjes uitgummen veel te veel tijd vergt..
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
Denk dat weinige op het idee zouden komen om een pitcher zo in beeld te brengen en te durven...
En ja als je een 2.8 lens hebt dan kun je een mooi wazige achtergrond creeeren...
Dit is nog met de lichtzwakke 70-300 kitlens genomen, vanachter de catcher.
Rechts achter het hek was niet mogelijk, want dan zou ik inhet speelveld staan. Van opzij heb ik ook foto's, maar dan zie je de bal niet...
Bedankt Sweder!
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
alfredo schreef:je lacht te vroeg.... de nabewerking die ik gedaan heb, is met Picasa gebeurd en gaat razendsnel.... ik maak zoveel foto's dat met fotoshop hekjes uitgummen veel te veel tijd vergt..