Mijn naam is Henk, ik woon in Hallum (Friesland)ik ben 56 en met de VUT, dus tijd zat om leuke dingen te doen met mijn D7000, wat een heerlijke camera, met 18-200 lens, jammer dat ik die niet een jaartje eerder had, vorig jaar naar Canada en de VS geweest, mooie parken bezocht maar met mijn oude camera ( wat is oud, de D3000) ook mooie foto's gemaakt.
hobby's: koken, comp, en natuurlijk fotograferen
de site van de Nikon club geeft mij veel info, want ik worstel ook wel eens met mijn D7000, dank daar voor
ook een D7000 eigenaar
Re: ook een D7000 eigenaar
ja ik heb ook een D7000
helemaal geweldig die camera
Angelsss
helemaal geweldig die camera
Angelsss
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Gefeliciteerd.
Ik heb ook net deze camera aangeschaft (1 week voor mijn vakantie) en was gelukkig wel op tijd
Zoek eens rond op internet, er zijn heel goede engelse boeken geschreven om ons gebruikers van nuttige tips te voorzien en op weg te helpen met de D7000
Ik heb ook net deze camera aangeschaft (1 week voor mijn vakantie) en was gelukkig wel op tijd

Zoek eens rond op internet, er zijn heel goede engelse boeken geschreven om ons gebruikers van nuttige tips te voorzien en op weg te helpen met de D7000
D750, J5, D850
Best wat licht en o.a. "Golden Trio", Nikkor 80-400, Tamron 150-600, Nikkor Micro 105 en nog wat grut
Best wat licht en o.a. "Golden Trio", Nikkor 80-400, Tamron 150-600, Nikkor Micro 105 en nog wat grut
Hallo hoorn666, ik heb het boek Nikon D7000 van Simon Stafford gekocht, ik moet zeggen dat een hij zeer uitgebreid de werking en de mogelijkheden, van de d7000 weergeeft. ik het het boek bij meneer bol.com gekocht, het is mijn ogen een aanrader, en dat voor 17 euro en dan nog een Nederlands boek, over digitale fotografie van Jeroen Horlings, dus voorlopig genoeg te lezen en zeker uit te proberen.
volgende week naar Normandië, dus daar wel foto's maken met de D7000, ben erg benieuwd. grt
volgende week naar Normandië, dus daar wel foto's maken met de D7000, ben erg benieuwd. grt
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hoi,
dat is goed om te horen. Ik probeer ook allerlei boeken te pakken te krijgen en dan door te lezen/bladeren. Vaak staan er dezelfde dingen in, maar soms ook wat extra nuttige tips. Ik vind het dan wel leuk om dat ook eens te proberen. Veel plezier in douce france
dat is goed om te horen. Ik probeer ook allerlei boeken te pakken te krijgen en dan door te lezen/bladeren. Vaak staan er dezelfde dingen in, maar soms ook wat extra nuttige tips. Ik vind het dan wel leuk om dat ook eens te proberen. Veel plezier in douce france
D750, J5, D850