Tijdens mijn vakantie nog niets aan de hand. Maar toen mijn Nikon D90 weer voor de eerste keer thuis wilde gebruiken gaf hij tot mijn schrik een groot donkergrijs display met fijne streepjes er doorheen. Ook het menu verscheen niet meer op het scherm. Niets kon ik meer zien.
Naar een speciaalzaak geweest die er een half uur mee aan de gang zijn gegaan en opengemaakt. Niets raars te zien en gelukkig kan ik nog wel foto's maken die ik dan later op computer pas kan zien.
Dus op de ouderwetse manier (je weet niet wat je schiet).
Weet iemand misschien wat er aan de hand is en wat ik hieraan kan doen?
Misschien de software er opnieuw opzetten ofzo.
Graag hulp.
Bij voorbaat dank.
Joy
Display grijs/streperig en toont geen menu meer
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Display grijs/streperig en toont geen menu meer
Beste Joy,
Welkom op dit forum.
Je kan contact opnemen met de experts van Nikon, telefonisch of per email via http://www.nikon.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Als er sprake kan zijn van een hardware-defect wordt je doorverwezen naar Nikon Service in Beverwijk, de geautoriseerde reparateur voor Nederland.
Groetne, Gijs
Welkom op dit forum.
Je kan contact opnemen met de experts van Nikon, telefonisch of per email via http://www.nikon.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Als er sprake kan zijn van een hardware-defect wordt je doorverwezen naar Nikon Service in Beverwijk, de geautoriseerde reparateur voor Nederland.
Groetne, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Display grijs/streperig en toont geen menu meer
Ik hoop het niet voor je, maar dit evel heb ik met mijn eerste digitale kameraatje, Nikon 5700, ook gekend.
Vocht, was het verhaal van het toenmalige reparatiecentrum Inca.
Een oxyderende printplaat.
Reparatie kostte mij toen ............ niet blij.
Maar nogmaals, ik hoop het niet voor je, er zullen ook wel andere (simpele) euvels zijn dit kunnen veroorzaken.
En verder welkom hier.
Vocht, was het verhaal van het toenmalige reparatiecentrum Inca.
Een oxyderende printplaat.
Reparatie kostte mij toen ............ niet blij.
Maar nogmaals, ik hoop het niet voor je, er zullen ook wel andere (simpele) euvels zijn dit kunnen veroorzaken.
En verder welkom hier.