iMAC MC 309
-
- Forumlid
iMAC MC 309
Mijn computer heeft zijn beste tijd gehad en overweeg nu een iMAC MC309 aan te schaffen om daarna daarop Lightroom 3 te installeren. Ik vind het echter wel een moeilijke beslissing.
Heeft iemand ervaring met het genoemde product van Apple? Ik hoor graag!
Groeten,
Peter Lindeman
Groeten,
Peter Lindeman
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: iMAC MC 309
Van die Imac ga je geen spijt krijgen, eenmaal een mac, altijd een mac. (Ojee ik voel de bekende discussie weer aankomen). Met lightroom heb ik geen ervaring, hoewel ik er al wel een tijdje over aan het nadenken ben het te gaan gebruiken.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- gvdnberg
- Clublid
- Contacteer:
Andre ik snap je, en je hebt nog gelijk ook. Laten we het erop houden dat het onze persoonlijke keuze is.
Maar wel een fijne keuze!!
Groeten,
Gert van den Berg
Groeten,
Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
- Karamanli
- Forumlid
- Contacteer:
iMAC MC 309
Goede beslising ik heb paar dagen geleden 27 inch versie genomen voor heen 24 inch nooit spijt gehad.
Groetjes Murat
Nikon D90 en Nikon D7000
Nikon 18-105 VR, ,Tokina 11-16mm 2.8, Nikon AF-S 80-200mm 2.8,, Tamron 90mm 2.8 macro, Nikon 35mm 1.8
Tamron 17-50mm, Sigma 24-70mm 2.8, 2xNikon SB600, Metz 44 AF-4N digital flitser,
Nikon D90 en Nikon D7000
Nikon 18-105 VR, ,Tokina 11-16mm 2.8, Nikon AF-S 80-200mm 2.8,, Tamron 90mm 2.8 macro, Nikon 35mm 1.8
Tamron 17-50mm, Sigma 24-70mm 2.8, 2xNikon SB600, Metz 44 AF-4N digital flitser,
- John Hoenen
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Nou, als we dan toch bezig zijn, hier staan een 21,5" en een 27".
Ik heb op heb beide Aperture draaien met een aantal plug-ins.
Geen minuut spijt en zorgeloos werken, maar het is net als Rivella: even wennen, maar wel erg lekker.
Groet John.
Ik heb op heb beide Aperture draaien met een aantal plug-ins.
Geen minuut spijt en zorgeloos werken, maar het is net als Rivella: even wennen, maar wel erg lekker.

Groet John.
iMAC MC 309
Sinds vanavond zelfs m'n dochter aan haar eigen i , iPod Touch 
Maar ik draai NX2 op een 27" i7 en dat werkt fabuleus. Lightroom wel geprobeerd maar NX2 voldoet voor mij.
Gerard (bevooroordeeld: iPad 1, iPad 2, iMac 27", MacBook pro, iPhone)

Maar ik draai NX2 op een 27" i7 en dat werkt fabuleus. Lightroom wel geprobeerd maar NX2 voldoet voor mij.
Gerard (bevooroordeeld: iPad 1, iPad 2, iMac 27", MacBook pro, iPhone)
ik gebruik Macintosh sinds ca 1991. Produkten zijn niet goedkoop, technisch uitstekend; Apple kijkt wel graag alleen maar vooruit.
Sinds 2008 heb ik de iMac. Paar maanden terug een nieuwe gekocht met 21,5 duims LED scherm. Geen spijt van.
Groet Hans.
Sinds 2008 heb ik de iMac. Paar maanden terug een nieuwe gekocht met 21,5 duims LED scherm. Geen spijt van.
Groet Hans.
- Karamanli
- Forumlid
- Contacteer:
Soort Apple verslaving als je eenmal begin kan je niet meer stoppen.
Imac, Ipad, Iphone, AppleTv en straks Tv van Apple

Groetjes Murat
Nikon D90 en Nikon D7000
Nikon D90 en Nikon D7000
Waarom vind je het een moeilijke beslissing, waar twijfel je over?Peter Lindeman schreef:Mijn computer heeft zijn beste tijd gehad en overweeg nu een iMAC MC309 aan te schaffen om daarna daarop Lightroom 3 te installeren. Ik vind het echter wel een moeilijke beslissing.
Groeten,
Peter Lindeman
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Precies Flip,
Daar twijfel je niet over, dat doe je gewoon. (Als de vrouw en de bank het er mee eens zijn natuurlijk
)
Daar twijfel je niet over, dat doe je gewoon. (Als de vrouw en de bank het er mee eens zijn natuurlijk

Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
De TS stelde voor zover ik kan vasatstellen een serieuze vraag. Tot nu toe heeft hij vooral de gebruikelijke prietpraat van geregistreerde verslaafden gekregen, dus misschien kan hij iets meer vertellen over zijn twijfels zodat hij nog enige kans maakt op een serieus antwoord.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De TS stelt een vraag over een Apple product. Me dunkt dat de reacties voor zichzelf spreken.....flitslicht schreef:De TS stelde voor zover ik kan vasatstellen een serieuze vraag. Tot nu toe heeft hij vooral de gebruikelijke prietpraat van geregistreerde verslaafden gekregen, dus misschien kan hij iets meer vertellen over zijn twijfels zodat hij nog enige kans maakt op een serieus antwoord.
FvM schreef: De TS stelt een vraag over een Apple product. Me dunkt dat de reacties voor zichzelf spreken.....
Het antwoord op de vraag van de TS (hierboven weergegeven in blauw) heb ik anders nog niet gezien. Het enige dat ik lees zijn in algemene termen gestelde geloofsbelijdenissen.Peter Lindeman schreef:Mijn computer heeft zijn beste tijd gehad en overweeg nu een iMAC MC309 aan te schaffen om daarna daarop Lightroom 3 te installeren. Ik vind het echter wel een moeilijke beslissing.
Groeten,
Peter Lindeman
- André
- Forumlid
- Contacteer:
De vraag van de TS is toch heel duidelijk "Heeft iemand ervaring met het genoemde product van Apple?"
Dan lijken me de vele positieve reactie's toch echt wel hele duidelijke antwoorden op zijn vraag.
Wat had je dan verwacht, iets van "Ja ik heb er ervaring mee" punt ?????
Dan lijken me de vele positieve reactie's toch echt wel hele duidelijke antwoorden op zijn vraag.
Wat had je dan verwacht, iets van "Ja ik heb er ervaring mee" punt ?????
Vraag: Mijn camera is aan vervanging toe en ben nu van plan om een D3000 van Nikon te kopen en die te gaan gebruiken voor sportfotografie. Ik vind het een moeilijke beslissing. Heeft iemand ervaring met het genoemde product van Nikon?
Antwoorden:
Antwoorden:
André schreef:Van die Nikon ga je geen spijt krijgen, eenmaal een Nikon, altijd een Nikon. (Ojee ik voel de bekende Nikon/Canon discussie weer aankomen). Met sportfotografie heb ik geen ervaring, hoewel ik er al wel een tijdje over aan het nadenken ben het te gaan doen.
gvdnberg schreef:Andre ik snap je, en je hebt nog gelijk ook. Laten we het erop houden dat het onze persoonlijke keuze is.
Groeten,
Gert van den Berg
Karamanli schreef:Goede beslising ik heb paar dagen geleden een D3s versie genomen voor heen D2x nooit spijt gehad.
john hoenen schreef:Nou, als we dan toch bezig zijn, hier liggen een D3100 en een D3x.
Ik gebruik beide voor landschapsfotografie.
Geen minuut spijt en zorgeloos werken, maar het is net als Rivella: even wennen, maar wel erg lekker.![]()
Groet John.
iBub schreef:Sinds vanavond zelfs m'n dochter aan haar eigen Nikon Coolpix
Maar ik fotografeer mensen met een D3x en dat werkt fabuleus. Sportfoto's wel geprobeerd maar portretfotografie voldoet voor mij.
Gerard (bevooroordeeld: P700, CoolPix, D3x, D700)
J.Hoes schreef:ik gebruik Nikon sinds ca 1991. Produkten zijn niet goedkoop, technisch uitstekend; Nikon kijkt wel graag alleen maar vooruit.
Sinds 2008 heb ik de D50. Paar maanden terug een nieuwe D3000 gekocht. Geen spijt van.
Groet Hans.
Karamanli schreef:Soort Nikon verslaving als je eenmal begin kan je niet meer stoppen.P7000, D200, GPS van Nikon