1 + 2 oktober 2011 Zoom NL Campus
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
1 + 2 oktober 2011 Zoom NL Campus
Zoom.nl komt met een nieuw en uniek evenement: Zoom.nl Campus. Op 1 & 2 oktober staat het NBC in Nieuwegein geheel in het teken van fotografie met dit tweedaagse fotografie-evenement.
http://zoomcampus.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen Zoom Experience meer.
Re: 1 + 2 oktober 2011 Zoom NL Campus
Geen Nikon deelname? Ze staan althans niet bij de exposanten.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Mooi juist, die sponsor, wat wil je nog meer dan op kosten van de concurrentie een beurs bezoeken. 

Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Haha..ja dat is ook waar!!Roelof schreef:Mooi juist, die sponsor, wat wil je nog meer dan op kosten van de concurrentie een beurs bezoeken.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik kreeg net een mailing hierover voor m'n kiezen....
Wat moet ik me voorstellen bij een "seminar" van drie kwartier. Daar kan je toch nauwelijks wat in vertellen?
Wie gaan er trouwens heen? Heeft iemand zich al opgegeven?
Wat moet ik me voorstellen bij een "seminar" van drie kwartier. Daar kan je toch nauwelijks wat in vertellen?
Wie gaan er trouwens heen? Heeft iemand zich al opgegeven?
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
99 Procent zeker staat NCN hier op in ieder geval zondag met een stand. Bemand door ondergetekende en Robin (Mr. Webshop). Komen dus met je NCN kleding aan, of wat kopen als je nog niets hebt!
Verder natuurlijk proberen wat extra leden binnen te halen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb nog nooit aan de andere kant van zo'n evenement gestaan; ik ben altijd afnemer.
Zaterdag zoeken we nog naar bemanning voor de stand. Niets zeker wat die dag betreft...

Verder natuurlijk proberen wat extra leden binnen te halen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik heb nog nooit aan de andere kant van zo'n evenement gestaan; ik ben altijd afnemer.

Zaterdag zoeken we nog naar bemanning voor de stand. Niets zeker wat die dag betreft...
Patrick schreef:Verder natuurlijk proberen wat extra leden binnen te halen.
Is dat de primaire doelstelling van de "club" ?
Ik denk dat qua inhoud je beter op een ander vlak kan/mag scoren.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Op zich niet nee, hoewel meer leden voor de club op zich geen nadeel is natuurlijk; met meer leden kan je meer organiseren. En je bent interessanter voor andere partijen.yellowfish schreef:Patrick schreef:Verder natuurlijk proberen wat extra leden binnen te halen.
Is dat de primaire doelstelling van de "club" ?
Ik denk dat qua inhoud je beter op een ander vlak kan/mag scoren.
Maar we weten het pas een dag of twee dat we een tafeltje kunnen gaan bemannen. In zo'n korte tijd zou ik niet weten op welk vlak we nog kunnen "scoren". Te midden van het geweld van de grote jongens, wat kunnen wij daar dan nog betekenen wat betreft inhoud?
Maar als je ideeën hebt, dan zie ik die graag. We hebben nog een paar dagen tot het zover is. Onze ruimte is beperkt, dus presentaties houden of zo gaat echt niet lukken.
Ondertussen is het wel zeker dat we er alleen zondag staan; voor zaterdag lijkt het op zo'n korte termijn niet mogelijk te zijn een team te leveren vanwege andere verplichtingen van de kandidaten. Jammer!
Weet je misschien of je ook kaarten daar aan de kassa kan kopen i.p.v. internet betalingen ?Hans Braakhuis schreef:Zoom.nl komt met een nieuw en uniek evenement: Zoom.nl Campus. Op 1 & 2 oktober staat het NBC in Nieuwegein geheel in het teken van fotografie met dit tweedaagse fotografie-evenement.
mvg
Paul
- dboomsma
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Hoewel dit jaar niet lukt, ben ik best bereid iets voor de club te doen, mits e.e.a. past uiteraard.
Ben ook actief bij Klokhuis.nl en de lokale schaatsvereniging, dus van veel tijd is geen sprake, maar toch: zo'n beurs is altijd leuk, nietwaar? Wat houdt het normaliter in, bij een stand? Ik vermoed toch merendeels vertellen over clubactiviteiten, het magazine en deze site?
gr, D.
Ben ook actief bij Klokhuis.nl en de lokale schaatsvereniging, dus van veel tijd is geen sprake, maar toch: zo'n beurs is altijd leuk, nietwaar? Wat houdt het normaliter in, bij een stand? Ik vermoed toch merendeels vertellen over clubactiviteiten, het magazine en deze site?
gr, D.
Website: www.fotodoede.nl
Flirkr: http://www.flickr.com/photos/dboomsma
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Deze keer zal het daar wel op neerkomen. We hebben noch de ruimte noch de tijd om meer te doen. Maar het is een mooie kans om de club weer wat bekender te maken.dboomsma schreef: Wat houdt het normaliter in, bij een stand? Ik vermoed toch merendeels vertellen over clubactiviteiten, het magazine en deze site?
Verder ben ik ook wel benieuwd wat deze gebeurtenis gaat zijn. Ik ben er wel eens geweest toen het nog meer op professionals was gericht. Nu zoom.nl er in gedoken is zal dat wel anders zijn. We gaan het zien!
- dboomsma
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik wil de NCN wel wat beter leren kennen en zal mijn best doen wat meer activiteiten bij te wonen. Tot op heden alleen naar de glasdag 2011 geweest, wat overigens bijzonder leerzaam was.
Gr, D.
Gr, D.
Website: www.fotodoede.nl
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Als je NCN wilt leren kennen is dit waarschijnlijk niet de gelegenheid. We hebben maar heel weinig ruimte heb ik begrepen, dus veel kunnen we sowieso niet doen.
Maar er komt van alles aan de komende tijd. Een paar activiteiten zijn al volgeboekt, maar er blijft nog wel wat over.
Maar er komt van alles aan de komende tijd. Een paar activiteiten zijn al volgeboekt, maar er blijft nog wel wat over.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Hoi allemaal,
Ik ben vanmiddag even langsgeweest, ik woon er 2 km vandaan
Op de (kleine) Nikonstand waren alleen aan paar lenzen en de Nikon 1 te zien.
Van de Nikon 1 waren beide modellen, de 3 lenzen, de flitser, GPS unit en de adapterring aanwezig. Voor de liefhebber, de J1 ook in het roze.
De lezingen zijn inderdaad aan de korte kant en het gebouw is onoverzichtelijk.
Bij kamaraexpress nog wel een paar leuke aanbiedingen gezien.
SB-900 € 299
D300s € 999
Groet,
Eric
Ik ben vanmiddag even langsgeweest, ik woon er 2 km vandaan

Op de (kleine) Nikonstand waren alleen aan paar lenzen en de Nikon 1 te zien.
Van de Nikon 1 waren beide modellen, de 3 lenzen, de flitser, GPS unit en de adapterring aanwezig. Voor de liefhebber, de J1 ook in het roze.
De lezingen zijn inderdaad aan de korte kant en het gebouw is onoverzichtelijk.
Bij kamaraexpress nog wel een paar leuke aanbiedingen gezien.
SB-900 € 299
D300s € 999
Groet,
Eric
Nikon Z8, Z6 en wat lenzen en een hoop andere zooi.