Zwaar bewerkt met Photoshop

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
MadMike

Zwaar bewerkt met Photoshop

Bericht door MadMike » zo mei 13 2007 5:00 am

hallo mensen!!

misschien hoort dit wel in het topic bewerkte fotos thuis, maar deze staat wel ter beoordeling hier in dit deel van het forum.

ik heb een leuke sinistere shoot gedaan een deze bepaalde foto leek me erg geschikt om eens goed onder handen te nemen.

Afbeelding
model: Dion

- ik heb met verschillende layers en blending modes een gardient en de bliksems over elkaar gelegd om de stralen en de bliksems te krijgen.

- het kristal is geselecteerd en in een aparte layer geplakt met een inner en outer glow, en met color balance bewerkt om het effect te krijgen dat het kristal gloeit.

- de rest van de foto is ook met color balance naar de paarse kleur van het kristal gebracht om het effect te krijgen dat het kristal ook licht geeft.

ik was nog aan het denken over rimpels, maar dat blijkt me moeilijker dan ik dacht...

opmerkingen, ideen, alles is welkom!

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » ma sep 03 2007 8:51 pm

Hey Mad Mike, ik vind dat je dat goed gedaan hebt. Ik weet hoeveel werk je er aan kunt hebben. De hand die zo naar je toekomt en de kleuren keuze vind ik goed gevonden. Ik zou het gezicht beter willen zien maar verder mooi bewerkt !
NAS Buikpijn

Maerlant

Bericht door Maerlant » ma sep 03 2007 9:21 pm

Hoi MadMike,

Ten eerste petje af :!: Goede keuze voor het paars als geheel. Als ik ernaar kijk dan denk ik dat het gezicht meer contrast kan gebruiken, maar dat geef je zelf aan aan (rimpels), en ook Nicole's oog valt op het gezicht.

Maer nogmaals lof voor je werk (heb slechtere covers, platenhoezen en posters gezien).

Groet

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”