problemen om scherpe foto's te maken in sommige situaties. Er deden op dit forum verhalen de ronde dat het AF systeem nogal een stuk geavanceerder werkt dan
dat van een D90/D300 enz.. Echter op het forum van Dpreview lees je dan weer dat dat slap gel.l is. Daar werd gesteld dat als je met een D90 op AF-S single point, een scherrpe foto kan maken, dan moet je met een D7000 op AF-S single point een vergelijkbare, dan niet scherpere foto kunnen maken.
Het vreemde is dat er in mijn situatie geen lijn zit in de instellingen van de minder scherpe foto's, maar er toch ook wel scherpe foto's tussen zitten.
Ongeacht de AF instellingen is het kompleet random, zeg maar.
Nu zijn er een aantal van de probleemgevallen naar Nikon Service Point geweest, en ik wil graag wat ervaringen hierover lezen zodat ik weet of het zin heeft
om ernaar toe te gaan.
Na telefonisch contact met NSP werd mij gevraagt om een paar Jpeg rechtstreeks uit de camera te sturen. Nu ben ik gaan fotograferen om wat testfoto's te maken, en je raad het al.
Geen echt onscherpe foto's. Net zoiets als dat je kiespijn over is als je eindelijk bij de tandarts bent., zeg maar!!

Maar ik zou graag ervaringen horen over afhandelingen van NSP.