Brabantse Dag Heeze

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ReneG
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Brabantse Dag Heeze

Bericht door ReneG » wo sep 07 2011 12:14 am

Vorige week ben ik met de familie naar de Brabantse Dag in Heeze geweest. Wel een lange wacht maar ook een leuk spektakel. Bij deze een serie die zich richt op de mensen en niet zozeer op de wagens, ook al ben ik niet zo'n mensenfotograaf.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding
Spul waarmee je foto's maakt...

Niels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Re: Brabantse Dag Heeze

Bericht door Niels » wo sep 07 2011 12:37 am

Als ex-inwoner van dit prachtige dorpje kan ik dit natuurlijk niet anders dan prachtig vinden.
Erg fraaie serie, met ook erg moeilijke achtergronden. Het mooie weer zat gelukkig mee :wink:
Mijn favo zijn 7,8 en 10 (wat een top outfits)

De modellen doen op zo'n dag natuurlijk extra hun best voor je :wink:
Wat vond je zelf van de dag?
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » wo sep 07 2011 5:54 am

Super plaatjes , van een mooi evenement ,je kunt goed zien dat de figuranten inderdaad heel erg hun best doen. 8)
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

ReneG
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door ReneG » wo sep 07 2011 11:32 am

Nielson schreef:De modellen doen op zo'n dag natuurlijk extra hun best voor je :wink:
Wat vond je zelf van de dag?
Het was leuk, al waren we veel te vroeg (3 uur staan wachten!). Dat gaf me wel de gelegenheid om een goed plekje te zoeken, maar uiteindelijk stonden er toch altijd mensen in de weg. Wat wil je ook met zo'n mensenmassa.

De kwaliteit van de optocht was uitstekend en de aankleding van de deelnemers was fantastisch. Helaas werkte het weer niet zo mee. De eerste helft van de optocht was het af en toe nat en vooral grauw weer. In de laatste helft eerst een felle witte lucht, tegen het einde brak de zon door en werd de lucht blauwer. Dat leverde ook meteen mooiere foto's op. ;)
Spul waarmee je foto's maakt...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”