Een en ander volgenshttp://nikonrumors.com/
Dus woensdag a.s. zullen we het weten (of ik mijn nieuwe Panasonic G3 weer moet verkopen)
Dat is al lang gebeurd Peter. Ik heb dit draadje direct verhuisd naar de coffeecorner sectie. Het stond origineel ergens anders. Vandaar.pixelpeter schreef:Okay, we moeten dus naar de coffeecorner volgens Patrick (en hij kan het weten). Hoe doen we dat?
Er klapt geen spiegel meer op en neer dus in potentie kan het fluisterstil. Alhoewel mijn Pana G3 (die ik naast mijn D300s gebruik) toch een duidelijkHet zou me mooi passen als een dergelijk toestel eveneens fluisterstil zal zijn.
Tom schreef:En een stille AF is voorlopig ook nog ver weg.
John'47 schreef:Naast mijn Nikon gebruik ik een Pen, en dat is heerlijk licht en klein op vakantie en dergelijke. Voor de grap heb ik er dan weer twee converters bij om Nikon en Leica lenzen op die Pen te kunnen gebruiken. Je moet dan alles met de hand instellen: diafragma, tijd, afstand, maar het is dan net of je weer 100 jaar terug stapt in de ontwikkeling van de fotografie, met als resultaat analoge foto's die toch gewoon heel goed kunnen zijn. Als Nikon met zoiets uitkomt vind ik dat wel verleidelijk, zeker als je daar al je Nikkors op kunt zetten.