Ik wil graag copyrightgegevens toevoegen aan foto's die ik met ViewNX2 vanuit mijn D5100 importeer naar dit programma.
Ik heb al wat geprobeerd via TAGs maar het lukt me nog niet goed. Weet iemand of dit moet kunnen en zo ja, hoe precies?
Groet,
Nikoyama
copyrightgegevens toevoegen met ViewNX2 ?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
copyrightgegevens toevoegen met ViewNX2 ?
Ex: A. Pentax - Nikon F3 - Mamiya 645 - Durst M605 / RCP20. Nu Nikon D5100 met 16-85, 16-80, 70-300 en Epson V500.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: copyrightgegevens toevoegen met ViewNX2 ?
Beste Nikoyama,
In Nikon Transfer zit onder het tab Voorkeuren/Preferences de mogelijkheid om data toe te voegen,
je kan diverse sets aanmaken en naar behoefte toepassen.
Die mogelijkheid zat ook al in Nikon Transfer versie 1.
Groeten, GIjs
In Nikon Transfer zit onder het tab Voorkeuren/Preferences de mogelijkheid om data toe te voegen,
je kan diverse sets aanmaken en naar behoefte toepassen.
Die mogelijkheid zat ook al in Nikon Transfer versie 1.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Re: copyrightgegevens toevoegen met ViewNX2 ?
Gijs,
Het is nu gelukt. Het bleek dat ik tussen de accolade's nog mijn naam in moest invullen. Ik verwachtte dat de computer die zelf uit mijn reeds elders ingevulde naamvakje zou halen.
Bedankt voor je reactie,
Nikoyama
Het is nu gelukt. Het bleek dat ik tussen de accolade's nog mijn naam in moest invullen. Ik verwachtte dat de computer die zelf uit mijn reeds elders ingevulde naamvakje zou halen.
Bedankt voor je reactie,
Nikoyama
Ex: A. Pentax - Nikon F3 - Mamiya 645 - Durst M605 / RCP20. Nu Nikon D5100 met 16-85, 16-80, 70-300 en Epson V500.