Als ik m'n legale NX-2 probeer te updaten krijg ik als melding : kan niet communiceren met de Nikon server.
Wat doe ik fout of waar kan dit aan liggen.
Groet Peter
NX-2 update
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: NX-2 update
Peter,
Als je rechtstreeks naar de Nikon NL site gaat, kun je waarschijnlijk zonder probleem de betreffende update(s) ophalen.
Een paar links:
NX2 2.2.8
NX2 2.2.7
NX2 2.2.6
Als je rechtstreeks naar de Nikon NL site gaat, kun je waarschijnlijk zonder probleem de betreffende update(s) ophalen.
Een paar links:
NX2 2.2.8
NX2 2.2.7
NX2 2.2.6
Jur
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Peter,
Heb je een kritische firewall?
Als ik me goed herinner moet de installatieroutine naar buiten kunnen commmuniceren/registreren.
Groeten, GIjs
Heb je een kritische firewall?
Als ik me goed herinner moet de installatieroutine naar buiten kunnen commmuniceren/registreren.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Het zou hetzelfde euvel kunnen zijn dat ik ook heb, nl. dat mijn "Nikon Message Center 2" niet kan communiceren met de Nikon site. Ook niet na verwijderen en opnieuw installeren. Nikon heeft het al bekeken, compleet met al mijn systeemdata, maar ze kunnen er daar niets aan doen. Het schijnt ook niet te maken te hebben met W7 64bits, zeggen ze.
In feite is het ook geen reusachtig probleem want ik word hier op het forum vanzelf gewaarschuwd dat er updates zijn en die kan ik inderdaad gewoon rechtstreeks ophalen op de Nikon site.
Het is alleen "weer zo'n kleinigheidje", maar ik mag niet al te kritisch zijn, zei Patrick eens
In feite is het ook geen reusachtig probleem want ik word hier op het forum vanzelf gewaarschuwd dat er updates zijn en die kan ik inderdaad gewoon rechtstreeks ophalen op de Nikon site.
Het is alleen "weer zo'n kleinigheidje", maar ik mag niet al te kritisch zijn, zei Patrick eens

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
- peter1802
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
Door de links te gebruiken die Jur gaf , gaf de instalatie geen probleem meer
Bedankt
Mag slotje op

Mag slotje op