SOS hond in water !

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Loeky

SOS hond in water !

Bericht door Loeky » do sep 29 2011 10:49 pm

Vanmiddag nog gauw een uitstapje gedaan en daar zag ik die man zijn hond te water leggen. Vermoed om hem te sterken. Dat wordt regelmatig daar gedaan. Maar aan de hand van de foto's die ik ervan trok, heb ik er een klein verhaaltje rond geweven.

Foto 1 : Help ik verzuip !

Afbeelding

Foto 2 : Geen nood, even geduld ... eerst een souveniertje he !

Afbeelding

Foto 3 : Hier komt de redding.

Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: SOS hond in water !

Bericht door JacTrum » za okt 01 2011 12:07 am

Nooit geweten dat dat zo gebeurt! Aardige serie.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Loeky

Re: SOS hond in water !

Bericht door Loeky » za okt 01 2011 5:21 am

Ik wist dat ook niet, maar sinds de paar keer, dat ik er ging heb ik al driemaal zo'n tafereel tegen gekomen. Deze keer was het een klein hondje. De andere twee keren was het een schepershond en een golden retriever. (ze kwamen uit het water en ik was nog te ver weg om er een kiekje van te nemen). Deze twee laatsten vonden het duidelijk prettig. Bij de derde tafereel was ik op zoek naar een kiekje, zag een raar beest in het water zwemmen maar kon het dier nog niet identificeren. Dacht eerst aan een bever, al was ik wel verwonderd dat daar een bever zou zwemmen. Maar toen ik hem beter in beeld kreeg zag ik dat het weer een hond was. Volgde het beestje en kwam zo bij de man met fototoestel.
Eerlijk gezegd vond ik het ook wat vreemd, maar tja... vermoed dat het toegelaten is. (hier denk ik aan de twee andere gevallen)
Bij de eerste foto wou het hondje gewoon terugkeren van waar het in het water werd gelegd. Maar hij was te klein om zich op te heffen. Vandaar dat gespartel in het water. Ik dacht dat hij eruit zou springen, dus schoot ik. Nadien zwom hij tot bij zijn meester die hem riep. deze nam gauw een foto van het diertje en haalde zijn hondje dan op het droge. Het verhaaltje heb ik zoals ik reeds heb gezegd erbij bedacht. Het hondje wachtte geduldig dat zijn baasje hem uit het water zou halen. Oja, hij werd ook eerst wat gewassen voor hij eruit gehaald werd. 't Is misschien ook een nieuw manier om een hond te wassen. Weet ik veel.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”