1.

2.

3.

Dat zijn schitterende foto's DaniëlDaniël schreef:Niet erg veel tijd. Maar zo nu en dan loop ik in het weekend met de hond en heb ik de camera bij me.
ok. 2 bewerkingen dan:Frankie schreef:Volgens mij wordt die nog veel sterker als je een crop maakt van de onderste helft.
goed punt! Zo iets?Loeky schreef:als laatste 2 = wat druk, de bruine bovenkant is er de oorzaak van. Misschien het wegcroppen tot juist boven pluizig bloem (er blijft wel een beetje bruin maar dat soort niet). En dan al dan niet volgens eigen smaak, aan de linkerkant wat wegcroppen, maar voor mij hoeft het niet.
dankroelvandam schreef:Hoi Daniel
2a vind ik een duidelijke verbetering maar ik persoonlijk vind 1 beter dan 1a en 1b.
1b vind ik wel de beste van de twee.
groetjes roel
zie wat je bedoeld. Maar ik wou hierbij de essentie leggen op de rechtsonder. Gebruik maken van de regel van 1/3. Zodoende.Loeky schreef:Ja, dat is heel wat beter Daniël. Vooral foto 1b vind ik prachtig.
En wat vind je van deze compositie ? Kan zelfs aan rechterkant nog ietjes af.
[img]...[/img]
wordt altijd gewaardeerd JacJacTrum schreef:Ik dacht aanvankelijk "ach, met zoveel positieve commentaren is die van mij niet meer nodig". Maar ik kan het toch niet nalaten je te complimenteren met deze prachtige foto's!