Steve Bloom - Spirit of the Wild
Steve Bloom - Spirit of the Wild
--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op ma dec 07 2009 11:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Over dit soort vernielzucht kan ik me mateloos opwindenRobin schreef:Ze zijn vannacht beklad (inclusief Anna Frank huis)![]()

Als ze die gasten pakken met een tandenborstel laten schoonmaken.
Maar ja ik vind het bekladden van openbaar eigendom onder het mom van graffitti ook idioot.
Overigens; magnifieke foto's, absolute topklasse!
- Fera Albi
- Clublid
"Ze zijn vannacht beklad (inclusief Anna Frank huis)"
Het zijn misselijke schoffies die andermans goederen vernielen
Hopelijk krijgen ze naast een openbare taakstraf ook een flink gepeperde rekening voor schade en schoonmaakwerk. Want doorgaans zijn de portemonnaie en het ego de gevoeligste plekjes van deze lamstralen.
Hans
Het zijn misselijke schoffies die andermans goederen vernielen

Hopelijk krijgen ze naast een openbare taakstraf ook een flink gepeperde rekening voor schade en schoonmaakwerk. Want doorgaans zijn de portemonnaie en het ego de gevoeligste plekjes van deze lamstralen.
Hans
Laatst gewijzigd door Fera Albi op zo mei 20 2007 7:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
goede tip Robin. ga beslist een kijkje nemen!
(heb de expo 'aarde vanuit de hemel' van Yann Arthus-Bertrand vorig jaar bezocht, ook zeer de moeite waard! info: www.yannarthusbertrand.org )
je hebt gelijk, dat je geen foto's van het expo materiaal gaan maken, maar opnames maken van het geheel, met als achtergrond de Amsterdamse grachtenbouw is altijd interessant. dus de Nikon met groothoek gaat zeker met me mee...
(heb de expo 'aarde vanuit de hemel' van Yann Arthus-Bertrand vorig jaar bezocht, ook zeer de moeite waard! info: www.yannarthusbertrand.org )
je hebt gelijk, dat je geen foto's van het expo materiaal gaan maken, maar opnames maken van het geheel, met als achtergrond de Amsterdamse grachtenbouw is altijd interessant. dus de Nikon met groothoek gaat zeker met me mee...
Ze zijn gepakt....Skippy schreef:Over dit soort vernielzucht kan ik me mateloos opwindenRobin schreef:Ze zijn vannacht beklad (inclusief Anna Frank huis)![]()
![]()
Als ze die gasten pakken met een tandenborstel laten schoonmaken.
Maar ja ik vind het bekladden van openbaar eigendom onder het mom van graffitti ook idioot.
Overigens; magnifieke foto's, absolute topklasse!
En alle kosten zullen op hun verhaald worden.
Denk dat hun ouders de komende jaren geen vakanties meer kunnen boeken.....
Garoeten Irwan
Ehhh, toevallig maken alle graffiti makers vaak dezelfde "tags". Dat kun je zien als een persoonlijke handtekening. Je moet het zien als hun handelsmerk. Je hebt er niets aan als je zomaar iets ergens op kalkt wat niet toe te schrijven is aan 1 persoon. Het is vaak de uitdaging of kick voor die gasten om de hele stad van hun tag te voorzien. Daarmee onderscheid je je van de rest.Grojan schreef:De sukkels hebben ook nog al hun werk gesigneerd ,maakt het voor de politie een stuk gemakkelijker om uit te zoeken waar ze in het verleden hun kunsten vertoont hebben.
You want to play ,you got to pay.
Groeten Jan
Ken je de film Turk 182?
Zo niet moet je eens kijken of je hem ergens nog kan huren. In die film voorziet ik dacht Timothy Hutton de hele stad van de tag Turk 182. Hij doet het alleen als protest voor zijn broer die als brandweerman een dienstongeval heeft gekregen en door de gemeente in de steek wordt gelaten.
Irwan