Bruidsreportage--wie oh wie
Bruidsreportage--wie oh wie
Wie heeft zin of tijd, nog liever beiden, om vrijdag 8 juni het officiële gedeelte van een bruidsreportage te doen.
Plaats Kampen
Tijdstip Ongeveer van 12.00 uur tot 17.00 uur
Vergoeding in overleg met bruidegom.
Informatie bij bruidegom 06 22 34 56 88
Het is geen familie oid van mij. Heb de vraag ook via via gekregen.
Bruidegom vond het een sympatiek idee, de vraag op deze wijze door te spelen en het een forumer te "'gunnen"'
Ik heb zelf helaas geen tijd, dus iets voor een van jullie dacht ik.
Succes
Plaats Kampen
Tijdstip Ongeveer van 12.00 uur tot 17.00 uur
Vergoeding in overleg met bruidegom.
Informatie bij bruidegom 06 22 34 56 88
Het is geen familie oid van mij. Heb de vraag ook via via gekregen.
Bruidegom vond het een sympatiek idee, de vraag op deze wijze door te spelen en het een forumer te "'gunnen"'
Ik heb zelf helaas geen tijd, dus iets voor een van jullie dacht ik.
Succes
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Tsja heb zelf al 2 bruidsreportages gedaan, maar Kampen is een beetje ver.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Probeer mpielman@hotmail.com (margreetpielman.com). Een collega van mij. Ons bedrijf zit in Kampen! Wel snel... zet wel ff mijn naam erbij dan snapt zij het ook.
@Memento, zij kan zo bovenstaand nummer bellen, als jij het geeft, krijgt zij het van jou.MEMENTO schreef:Probeer mpielman@hotmail.com (margreetpielman.com). Een collega van mij. Ons bedrijf zit in Kampen! Wel snel... zet wel ff mijn naam erbij dan snapt zij het ook.
Ja Toch.
En ik wist niet meer, dat jij het was die in Kampen werkte

Groet
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
reportage
Best wel moeilijk een bruidsreportage, dus weet waar je aan begint.
Maar die Margreet zal het doen vanuit haar beroep en ik krijg de indruk dat het de bedoeling is dat het iets voordeliger moet, of heb ik het mis
Groetjes George
Maar die Margreet zal het doen vanuit haar beroep en ik krijg de indruk dat het de bedoeling is dat het iets voordeliger moet, of heb ik het mis

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
zwarte kousen draag ik ook wel eens, maar ook witte en blauw
Je kan gewoon eens bellen en vragen of ze ook zwarte kousen dragen
Groetjes George

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Heeft niet zo zeer met vooroordelen te maken, maar met de toedracht van de betreffende trouwpartij. Als fotograaf zal je toch 'n beetje moeten weten in wat voor scene je terecht komt, dat je ze qua poses geen oneerbare voorstellen doet bijv.
Maar het feit dat ze zo laat pas naar 'n fotograaf op zoek gaan vind ik overigens ook vreemd. Misschien zijn mensen die zo weinig belang in 'n fotoreportage stellen ook wel tevreden met de snapshotjes van 'ome piet' met 'n point & shootje.
Voor 'n serieuze bruidsreportage moet je eigenlijk ook van te voren al 'ns gaan kennismaken zodat je de wensen van het bruidspaar leert kennen.

Maar het feit dat ze zo laat pas naar 'n fotograaf op zoek gaan vind ik overigens ook vreemd. Misschien zijn mensen die zo weinig belang in 'n fotoreportage stellen ook wel tevreden met de snapshotjes van 'ome piet' met 'n point & shootje.
Voor 'n serieuze bruidsreportage moet je eigenlijk ook van te voren al 'ns gaan kennismaken zodat je de wensen van het bruidspaar leert kennen.
Laatst gewijzigd door paparazzi op di mei 22 2007 8:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.