beschadigde prints

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Plaats reactie
edrocket
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

beschadigde prints

Bericht door edrocket » do dec 08 2011 12:23 am

Hallo,

Vanavond A3+ prints binnengekregen via tnt. Prachtige 30x45 prints (D7000, scherp :) het kan!)
Het was al 22.00u en ik was verbaasd dat mijn bestellingen nog werden afgeleverd. Pas toen ik binnenkwam en de postbezorger al weg was zag ik dat de verpakking was beschadigd. Damn! Foto's beschadigd!
Meteen een mail gestuurd naar de printer. Ik vraag me nu af of dit vaker gebeurt en wie er dan verantwoordelijk is. Ben ik dat als ontvangende partij? Is dat TNT? Of is dat de printer?

Groet,

Edwin

jan
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: beschadigde prints

Bericht door jan » do dec 08 2011 12:31 am

Hallo Edwin,

Wij hebben via poster XXL ook een grote print laten komen (bezorging via GLS) (SONY DSC-V1 wel scherp :oohh: ) en hiervan was de verpakking ook beschadigd en door mijn medewerkster in ontvangst genomen. Zij was niet op de hoogte van het feit dat zodra je een beschadiging aan de verpakking vast stelt dan moet je de levering niet accepteren, niet voor ontvangst tekenen. Wij hebben onmiddelijk een mail gezonden naar de printer en we kregen direct bericht dat een nieuwe poster zou worden aangemaakt en dat deze kostenloos werd nageleverd. En zo geschiedde.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”