klussers in huis?
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
klussers in huis?
Op de MB-21 batterygrip van m'n F4 blijkt een van de pinnetje die contact maakt met een draadontspanner afgebroken. Ik heb online een reparatie manual gevonden voor de grip. Maar heeft iemand zich hier wel eens aan gewaagd? En waar kom je aan onderdelen?
Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: klussers in huis?
Antoinette,
Ik weet niet of het afgebroken pinnetje gemakkelijk is te repareren. Een gemakkelijker oplossing is wellicht de aanschaf van een elektrische ontspanner voor de F4s, de MC-12A. Ze worden hier en daar nog gebruikt aangeboden, zoals HIER voor € 15,- en HIER voor € 20,-
Ik weet niet of het afgebroken pinnetje gemakkelijk is te repareren. Een gemakkelijker oplossing is wellicht de aanschaf van een elektrische ontspanner voor de F4s, de MC-12A. Ze worden hier en daar nog gebruikt aangeboden, zoals HIER voor € 15,- en HIER voor € 20,-
Laatst gewijzigd door Jur op za jan 07 2012 1:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jur
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Die heb ik
Alleen is er dus 1 van de contactjes op de batterygrip waar je zo'n ding op aansluit afgebroken. Hij maakt geen (of niet voldoende) contact meer dus.

Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Oef, dat is minder....Antoinette schreef:Die heb ikAlleen is er dus 1 van de contactjes op de batterygrip waar je zo'n ding op aansluit afgebroken. Hij maakt geen (of niet voldoende) contact meer dus.

Ik denk dat je je dan zult moeten beperken tot gebruik van een mechanische draadontspanner, tenzij Nikon Beverwijk de schade nog voor een redelijke prijs kan herstellen.
Jur