Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
EdwinKort schreef:.. Al die mensen op de achtergrond
Ja, en toch vind ik dat ook wel wat extra's geven, je aandacht wordt toch wel naar de vogel geleid die recht op je af komt
Jammer dat de vleugeltips er net niet op staan.
Prachtige foto's
Probeer eens zulke platen te maken in de vrije natuur.Vind het altijd erg triest dat ze deze dieren in gevangenschap houden om mensen te plezieren door middel van roofvogelshows,of fotografie workshops.Zeker als ik dan uilen zie wat nachtdieren zijn die uren in het volle zonlicht moeten vliegen.Wil er wel bij zeggen dat het zeer mooie foto's zijn.
groetjes Johnny
Tuurlijk, vogels in de vrije natuur wordt een stuk lastiger. Hier kan je wel zien wat je lens kan. Altijd leuk bij zo'n gelegenheid.
Vooral bij de eerste foto is het lastig om op tijd te schakelen naar dynamische (continu) scherpstelling. Of is de foto 'lucky shot' scherpgesteld??
Wat ik zelf niet mooi vind is de groene reflectie van het gras op de onderkant van de gier. Met een beetje hulp van Photoshop of iets dergelijks is dat makkelijk te verhelpen en het accentueert nog meer het onderwerp.